Novinku využijí především malé a střední firmy. Hlavním benefitem je přístup k virtuální telefonní ústředně bez investic do jejího pořízení, správy a provozu.
Virtuální znamená i to, že je možné jí využívat i na více lokalitách jako jednotného systému.
Koncoví uživatelé si mohou vlastnosti služby snadno nastavit přímo ze svého počítače, stejně tak lze flexibilně měnit i počet aktivních uživatelů (tel. čísel).
Ve verzi O2 Neomezená linka lze získat neomezené volání na všechna pevná čísla v ČR a IP telefon dle výběru. Měsíční poplatek činí 230 Kč za jednoho účastníka, pokud si vybere standardní IP telefon, a 280 Kč pro nadstandardní verzi přístroje.
Volitelně je možné si za 500 Kč pořídit balíček 1 000 minut pro volání do mobilních sítí v ČR.
Pro rozlišení nabídky pro oba segmenty dostala služba pro střední a malé firmy název O2 Neomezená linka a korporátním zákazníkům je nabízena pod názvem O2 Virtuální ústředna.
Služba je provozována ve spolupráci s Ericssonem Czech Republic.
VoIP, jinak také IP telefonie, umožňuje jednoduše řečeno přenášet hlas přes datové linky.
IP Centrex je technologie, která doplňuje VoIP o funkce pobočkové ústředny a telefonní PC aplikace jako ovládání hovorů z počítače nebo volbu z telefonního seznamu kliknutím na vyhledanou osobu.