K chybě v nastavení účtovacího systému Českého Telecomu došlo v lednu letošního roku při zavádění služby pevná volba operátora. "Někteří zákazníci, kteří pro mezinárodní volání využili alternativní operátory prostřednictvím služby volba operátora, obdrželi za některé hovory do zahraničí vyúčtování i od Českého Telecomu," sdělil ČIA tiskový mluvčí dominantního operátora Vladan Crha.
Firma se za chybu omluvila a slíbila, že přeplatek zákazníkům automaticky vrátí bez nutnosti reklamace v rámci nejbližšího vyúčtování za telekomunikační služby. "Těm uživatelům, kdo svůj účet dosud neuhradili, případně jej rovněž reklamovali, jsme prodloužili splatnost o jedno až dvě zúčtovací období," dodal Crha. Účet s nesprávně uvedeným mezinárodním hovorným tak mohou zaplatit současně až s nejbližším dalším vyúčtováním, kde jim bude uvedená částka odečtena.