Žena v telefonní budce

Žena v telefonní budce - Mladá žena telefonuje v budce. Ilustrační foto. | foto: Ondřej Littera, MF DNES

Telecom propadl v testu komunikace se zákazníky

  • 10
Společnost Unient Interactive pravidelně monitoruje úroveň, s jakou reagují telekomunikační firmy na e-mailové dotazy zákazníků. V nejnovějším průzkumu se ukázal jako nejslabší Český Telecom, který do uzávěrky výzkumu nereagoval ani na jeden z e-mailových dotazů.

Sběr dat probíhal na přelomu února a března 2006, přičemž bylo testováno 13 telekomunikačních společností a všichni 3 mobilní operátoři.

Mezi telekomunikačními společnostmi se umístila na prvním místě Tiscali, následovaná Contactelem a eTelem. Pouze Tiscali a eTel odpověděly na všech 7 dotazů. Na dotaz v anglickém jazyce zareagovaly pouze společnosti Tiscali, eTel a Dial Telecom.

Mezi mobilními operátory paradoxně vede Eurotel, který se brzy sloučí s Telecomem v jedinou firmu. Na druhém místě se umístil Vodafone a jako poslední T-Mobile. Mobilní operátoři však odpověděli na všechny zaslané dotazy a reagovali i na otázky v angličtině.

Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na e-mailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota E-mail Response Indexu se rovná 100.

 Pořadí Firma  Index 
 1. Eurotel  85,7 
 2. Vodafone  82,4 
 3. T-Mobile  79,8 

Výsledky průzkumu Unient Interactive. Eurotel vítězí již podruhé v řadě.