Telecom nabízí hlídání výše vašeho účtu

  • 4
Telecom nabízí hlídání výše vašeho účtu

Po blokování zahraničních hovorů a službě Optim Acces Dial, přišel Telecom se službou InfoLimit. Ta umožňuje automaticky vypočítat a nastavit limit hovorného pro konkrétní telefonní číslo zákazníka.

InfoLimit funguje od 22. listopadu  a podle operátora může pomoci v boji s podvodným voláním. Nová služba totiž denně kontroluje hovorné na zákazníkově telefonní lince a porovnává součet hovorného s určeným limitem hlídaného účtu.

„Naše nová služba InfoLimit snižuje riziko vysokých účtů za volání nebo používání vytáčeného internetu z pevné telefonní linky, které hrozí při přesměrování na podvodné linky s vysokým tarifem,“ říká Michal Táborský z Českého Telecomu.

Jak to funguje?

Výhodu poznáte teprve tehdy, když výrazně překročíte váš dlouhodobý měsíční průměr hovorného, ten se počítá za posledních pět zúčtovacích období. Den nato vám začne služba automaticky opakovaně volat na hlídanou linku a upozorní vás na výrazné navýšení hovorného. Ktomu vám sdělí skutečnou výši hovorného v korunách  k datu, kdy k překročení limitu došlo.

Nejnižším hlídaným limitem je 500 Kč. InfoLimit jako doplňková služba je určená pro zákazníky, kteří využívají telekomunikační služby na telefonní lince nebo přípojce ISDN2 Českého Telecomu.

Služba InfoLimit sleduje veškeré zpoplatněné hovorné na pevné lince zákazníka, včetně dial-up spojení na internet, volání na linky se zvláštním tarifem, do mobilní sítě apod.

Orientační příklady měsíčního průměru hovorného a odpovídajícího limitu (v Kč včetně DPH), při němž dojde k upozornění zákazníka.

Hovorné (Kč) 120 a méně 200 300  500 800 1000 2000 5000 10000
Limit (Kč) 500 800 1 150 1800 2600 3000 5000 9300 15000

Za zřízení služby zaplatí zákazník 71,40 korun a změny nebo zrušení služby je zdarma. Měsíční poplatek za používání služby je  patnáct korun.

Bojíte se podvodných dialerů?