Telecom: ADSL vám zrychlíme do konce května

  • 113
Internet bez hlasového paušálu asi hned tak nebude. Akce zrychlování ADSL se ale už blíží ke konci. Na dotazy odpovídal Burckhardt celou hodinu. Nejčastěji jste se ptali na nové tarify a také ADSL bez hlasového paušálu.

Možnost využívat rychlého internetu bez hlasového paušálu zajímala většinu majitelů ADSL modemů. Podle Simona Burckhardta Telecom tuto možnost do budoucna zvažuje.

Nebude to ale hned. "Pokud vím, tak v Evropě dosud málokdo z velkých operátorů spustil holé ADSL, i když se o tom hodně hovoří," odpověděl na jeden z prvních dotazů.

Operátor už od ledna zvyšuje svým zákazníkům rychlost. Slíbil čtyřnásobné zrychlení všem, u nichž to technologie umožňuje. Ostatní budou mít internet levnější.

"Přechod na čtyřnásobnou rychlost bude u všech zákazníků dokončen do konce května," řekl Burckhardt s tím, že do této chvíle byla tato změna provedena u více než poloviny našich zákazníků.

Všechny odpovědi si můžete prohlédnout zde

Jestliže chcete mít rychlejší internet dříve, můžete požádat o přednostní navýšení, a to prostřednictvím internetu nebo infolinky, radil Burckhardt.

U nových tarifů ještě upřesnil používání vytáčeného internetu s tarifem Telefon Mini. I tady totiž platí poplatek 5,95 korun za každý započatý hovor. V tomto případě připojení.

Sestavovací poplatek je standardní

Již několikrát zmiňovaný sestavovací poplatek 5,95 u tarifu Mini označil konkurenční operátor Czech On Line za protiprávní a v přímém rozporu se směrnicemi EU. Burskhardt zareagoval s tím, že jde o standardní postup v Evropě u startovacích nabídek. "Obdobný způsob, nebo značně vyšší hovorné je zcela běžné například v Belgii, na Slovensku, v Holandsku, Rakousku či Polsku," dodal. 

Kdo je Simon Burckhardt?

Vyplatí se zdražené tarify?

Naší analýzu kompletní jarní nabídky Telecomu si přečtěte zde: Telecom v květnu zdraží paušály. Co z toho budeme mít? 

Simon Burckhardt vystudoval ekonomii na John Brooks University v Oxfordu a marketing na Chartered Institute of Marketing v Londýně. Během své kariéry zastával manažerské pozice v marketingu British Telecom.

Rok a půl byl ředitelem marketingu softwarové společnosti Clarity Blue a poté působil jako ředitel britské poradenské ROUTE 30. Od 1. ledna 2005 zastává v Českém Telecomu funkci výkonného ředitele pro marketing rezidenčního segmentu.

Všechny odpovědi si můžete prohlédnout zde

Simon Burckhardt z marketingu Českého Telecomu na tiskové konferenci.