Technická podpora

Pokud máte problém s Pilotem, je vhodné nejprve nahlédnout do manuálu do kapitoly Troubleshooting. Přečíst si soubor README na disketě, dodávané s Pilot Desktopem. Ta má prý obsahovat poslední změny popřípadě uživatelské tipy jak případné problémy odtranit. Teprve když už si opravdu nevíte rady, zavolejte na číslo technické podpory a nachystejte si informace o verzi Pilota, přesné znění chybového hlášení popřípadě co možná nejpodrobnější popis chyby. Rovněž po Vás budou chtít verzi operačního systému (DOS, Windows, Macintosh atd.)
Pokud máte problém s Pilotem, je vhodné nejprve nahlédnout do manuálu do kapitoly Troubleshooting. Vím, že byste tady čekali nějaké konkrétní odpovědi na problémy. Jenže překládat z angličtiny věty typu:

Nefunguje Pilot - tak si ho zapněte zeleným tlačítkem

je podle mne zbytečné. Pokud máte opravdu problémy, napište a já uvidím, co se stím dá dělat. Když toho bude víc, nějaké místo se najde.

Další doporučení výrobce je:

Přečíst si soubor README na disketě, dodávané s Pilot Desktopem. Ta má prý obsahovat poslední změny popřípadě uživatelské tipy jak případné problémy odtranit.

Teprve když už si opravdu nevíte rady, zavolejte na číslo technické podpory a nachystejte si informace o verzi Pilota, přesné znění chybového hlášení popřípadě co možná nejpodrobnější popis chyby. Rovněž po Vás budou chtít verzi operačního systému (DOS, Windows, Macintosh atd.)

TECHNICKÁ PODPORA:

KONTAKTPOPIS
(847) 676-1441Telefon 8-16 Po-Pá
(847) 676-7323Fax
(800) 881-7256Pouze z U.S. a Kanada
(408) 848-5604Mimo U.S. a Kanadu


ZAHRANIČNÍ ONLINE SERVICE PODPORA:

KONTAKTPOPIS
(847) 982-50923COM/U.S.Robotics BBS
(800) 762-6163Fax pro dotazy
Internetsupport@palm.usr.com
Web Accesshttp://www.3com.com


DOMÁCÍ SERVICE PODPORA:

KONTAKTPOPIS
(047) 564 31 11Telefon
(047) 581 10 59, 564 31 02Fax pro dotazy
Internetsupport@unicom.cz
Web Accesshttp://www.unicom.cz