T- Mobile.

T- Mobile. | foto: AP

T-Mobile měl výpadek. Operátor počítá s případnou kompenzací

  • 50
Především zákazníci T-Mobilu s předplacenou kartou se v neděli a v pondělí potýkali s rozsáhlým výpadkem služeb mobilního operátora. Firma v reakcích na stížnosti zákazníků na sociálních sítích problém přiznala a počítá s případnými kompenzacemi.

Výpadek neměl podle všeho geografické omezení a postihl zákazníky T-Mobilu v celé České republice.

Problém se týkal v menší míře i tarifních zákazníků, kterým systém při pokusu o volání hlásil, že nemají kredit.

„U některých zákazníků bohužel evidujeme omezení služeb z důvodu systémové chyby. Za tuto situaci se zákazníkům omlouváme, na opravě intenzivně pracujeme. Dotčené zákazníky budeme informovat a počítáme i s jejich případnou kompenzací,“ uvedla Patricie Šedivá z tiskového oddělení T-Mobilu.

Operátor uvedl, že se problém týkal zhruba dvou až tří tisíc zákazníků.

Podle stížností, které dorazily na redakční e-mail, přestaly služby fungovat již v neděli odpoledne. Telefony byly nejprve bez signálu, posléze při pokusu o volání automatická hláska oznamovala, že je nedostatečný kredit.

Zákazníci si stěžovali i na facebookovém profilu operátora. „Dobrý den, na odstranění poruchy kolegové stále pracují, ale ani předpokládaný čas vyřešení bohužel nemáme,“ odpovídali aktuálně pracovníci operátora na stížnosti.