Nejvíce firemních zákazníků s jedním až pěti zaměstnanci má T-Mobile, který získal 45 procent tohoto trhu. V segmentech firem s více než pěti zaměstnanci vede Eurotel. Jeho podíl je nejvyšší na trhu korporací s více než 200 zaměstnanci a dosahuje 80,8 procenta. Vyplývá to z výsledků průběžného průzkumu T/Adit, který provádí společnost NFO AISA.
V segmentu velkých korporací je druhý po Eurotelu T-Mobile s tržním podílem přibližně 50 procent. Český Mobil obsadil zhruba 20 procent tohoto trhu. Na trhu středně velkých firem s 20 až 199 zaměstnanci vede opět Eurotel se zhruba 59procentním podílem, následuje T-Mobile s 41 procenty a Český Mobil s přibližně 13 procenty. Malé firmy se šesti až 19 zaměstnanci volí jako mobilního operátora nejčastěji Eurotel, a to v 55 procentech. T-Mobile obslouží přibližně 37 procent těchto zákazníků a Český Mobil 18 procent. Podíl Eurotelu na trhu nejmenších firem činí zhruba 40 procent, Český Mobil má přibližně 18 procent. Uváděná čísla pro jednotlivé trhy firemních zákazníků dávají v součtech vyšší číslo než 100 procent, neboť některé firmy kombinují služby dvou více operátorů současně.
Na trhu firemních zákazníků jako celku se podle počtu firem zvýšil podíl T-Mobilu z 43,6 procenta v únorovém šetření T/Auditu na 43,8 procenta v dubnovém šetření. Podíl Eurotelu v tomto období vzrostl z 41,7 procenta na 42,6 procenta a Českého Mobilu z 17,6 procenta na 17,9 procenta. Celková penetrace firemního trhu zároveň vzrostla z 86,4 procenta na 87,7 procenta.