Společnost T-Mobile International, k jejímž aktivitám v Evropě patří jak domácí německý trh, tak trhy v České republice, Británii, Nizozemsku a Rakousku, omezí nabídku přístrojů na 30 až 40 modelů. V současné době jich nabízí zhruba 60.
T-Mobile vedle snížení počtu modelů v nabídce omezí rovněž podpory, které při nákupu poskytuje klientům. T-Mobile zpravidla nabízí nový mobilní telefon se slevou, pokud se zákazník zaváže k podpisu smlouvy a využívání služeb na určitou dobu. Slevu dává T- Mobile také těm, kteří si prodlouží dřívější smlouvu.
Obě opatření, tedy snížení počtu modelů v nabídce a omezení subvencí při jejich prodeji, by od příštího roku mělo firmě zajistit roční úspory kolem půl miliardy eur. T-Mobile měl koncem loňského září v celé Evropě přibližně 51 milionů zákazníků.
Operátor nakupuje mobilní přístroje prakticky od všech velkých dodavatelů, včetně největších výrobců, jako je Nokia, Motorola, Samsung nebo Siemens. T-Mobile má významný podíl i na americkém telekomunikačním trhu.