Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


T-Mobile: Reklama v mobilu funguje, služby zdarma zřejmě nabídneme

aktualizováno 
Mobilní operátor T-Mobile chce do konce roku nabídnout vybrané služby zdarma výměnou za příjem reklamních SMS a MMS. Službu už otestoval v rámci tříměsíčního pilotního provozu. Reklama v mobilu je podle operátora téměř třicetkrát účinnější než na internetu.

T-Mobile chce pustit reklamu do mobilu | foto: T-Mobile

V rámci pilotního provozu nabízel operátor vybraným klientům 50 SMS či 50 volných minut nad rámec svého tarifu výměnou za maximálně dvě reklamní SMS a MMS denně. Nyní operátor komerční spuštění SMS a MMS reklamy v průběhu čtvrtého kvartálu. - čtěte T-Mobile: za reklamu až padesát SMS měsíčně zdarma

Podle T-Mobilu tento model reklamy funguje. Kampaně, které v rámci testovacího provozu proběhly, vykazovaly mnohem vyšší úspěšnost než internetová reklama. Testování služby se v období od 16. března 2009 do 12. června 2009 zúčastnilo 22 inzerentů a bylo osloveno 3 133 příjemců.

Průměrná úspěšnost SMS/MMS kampaní v pilotním provozu byla asi 27krát vyšší (2,72 %) než u bannerových kampaní na internetu. U nejúspěšnější kampaně toto číslo činilo dokonce 11,78 %, u nejméně úspěšné kampaně 0,29 procenta. Běžná úspěšnost internetové reklamy je přitom jen 0,1 %.

"Mobilní telefon je doposud velmi málo využívaný marketingový nástroj. Je přitom unikátní v tom, že je osobní, interaktivní a je vždy tam, kde je také jeho majitel," řekl Michal Němec, ředitel portálových služeb T-Mobile. "Reklama zasílaná do mobilu dokáže na rozdíl od plošné inzerce v tisku či televizi přesně zasáhnout cílovou skupinu," dodal.

Pilotního provozu mobilní reklamy v síti T-Mobile se účastnili zástupci dvou cílových skupin. Bylo to 1 392 žen ve věku 26 až 50 let žijících ve městech a druhou, početnější skupinu, pak tvořilo 1 741 mladých lidí ve věku do 26 let.

T-Mobile není jediný, kdo s mobilní reklamou koketuje. Jako první tento model přinesl na český trh Vodafone, který nabídl výměnou za reklamu možnost odeslání až 600 bezplatných SMS denně. Vodafone tuto službu ale před nedávnem zrušil, ekonomicky se mu nevyplácela. - čtěte Vodafone od srpna zruší studentské SMS zdarma. Nevyplácejí se

Autor:




Nejčtenější

Podobu iPhonu 8 potvrdil řetězec McDonald’s.
Hamburgerový král prozradil podobu iPhonu 8 s vykrojeným displejem

Představení chystaného výročního iPhonu se blíží. Řada vlastností už byla potvrzena. Nyní přichází další, a to od neočekávaného zdroje. Vzhled telefonu...  celý článek

Motorola Moto X4
Toto je chystaná Moto X. Kdysi to bývala prémiovka

Řada Moto X bývala nejvyšší modelovou linií Motoroly, ale už loni tuto roli převzala kolekce Z. Nyní „xková“ řada hlásí návrat, ale model X4 nemíří na vrchol....  celý článek

Huawei P10 Plus patří mezi nejlépe se prodávající modely značky
Huawei si jde za svým cílem. Apple by mohl sesadit už v tomto čtvrtletí

Společnost Huawei chce být v roce 2021 největším prodejcem smartphonů. Před sebou má dvě překážky - Apple a Samsung. V uplynulém čtvrtletí se však čínský...  celý článek

rozbitý telefon
Revoluční patent: mobil si sám opraví prasklý displej

Zní to jako pořádné sci-fi, ale praskliny na displeji možná mobily v budoucnu opraví samy. Poslední patent Motoroly naznačuje, že se na takové technologii už...  celý článek

TP-Link Neffos X1 Max
Vyrábí hlavně routery, teď se vrhli na smartphony. A docela jim to jde

Při pohledu na značku TP-Link si mnoho z nás vzpomene na logo na domácím routeru, ovšem asi málokdo si ji spojí se smartphonem. To se však může brzy změnit,...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Operátora O2 zlobil mobilní internet. Zpomaloval se a vypadával

Na problémy s mobilním internetovým připojením upozorňovali uživatelé operátora na jeho facebookových stránkách. Připojení bylo několik hodin nestabilní,...  celý článek

Nokia vyhrála patentovou válku s Applem
Záhada drahých tarifů. Plnou cenu platí jen někdo

Je to paradox, T-Mobile dlouhodobě získává za zákazníka s tarifem v průměru jen 350 korun měsíčně, navíc suma trvale mírně klesá. Jenže přesně tolik stojí jeho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.