T- Mobile.

T- Mobile. | foto: AP

T-Mobile plánuje odstávky. Pozor na ně, nepůjdou měnit služby

  • 36
Během prázdninového období přejde operátor T-Mobile na nový systém pro správu zákazníků a kvůli tomu se plánuje několik odstávek stávajícího systému. Během nich nepůjde aktivovat nové služby nebo měnit nastavení těch stávajících.

Zákazníci si na odstávky musí dát pozor, operátor o nich informuje pouze plošně, upozornění třeba v podobě SMS nedorazí.

Operátor T-Mobile plánuje na léto tři odstávky systémů, které mohou mít vliv na některé služby pro zákazníky. První je naplánována na konec července, začne v pátek 29.7. v sedm hodin večer a skončí v pondělí 1.8. v dopoledních hodinách. Druhá je v plánu v termínu 12.8. - 15.8. tedy rovněž pátek až pondělí se stejnými předpokládanými časy začátku a konce. Poslední pak proběhne opět ve stejných časech přes víkend od 2.9. do 5.9.

Zástupci operátora upozorňují, že v době těchto odstávek nebude možné přijímat a realizovat požadavky na aktivaci nových služeb, zákazníci nebudou moci provádět změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, ani prostřednictvím SMS nebo hlasového automatu. Služby nepůjde ani deaktivovat a komu se v inkriminované době například porouchá SIM, bude muset vytrpět až do konce odstávky, teprve potom mu ji bude moci operátor vyměnit. Omezení provozu se dotkne také prodejen nebo zákaznického centra operátora a týká se i zákazníků virtuálních operátorů v síti T-Mobile.

O všechny možnosti nastavení a služby ale zákazníci během odstávek nepřijdou. Operátor slibuje, že například nadále půjde zablokovat ztracenou či ukradenou SIM a běžné služby jako volání, SMS a data budou fungovat beze změny. Operátor slibuje, že aktivní zůstane i možnost zapínat vybrané datové balíčky, včetně těch roamingových, což byl v minulosti při odstávkách problém.

Na druhou stranu je na zákaznících, aby si na výpadky dali pozor. Kromě tiskové zprávy a informací na webu či v samotné samoobsluze a také na sociálních sítích operátora totiž nebude T-Mobile na výpadky systémů upozorňovat specificky. To se ostatně nedělo ani v minulosti, zákazníci tak například nedostanou SMS, která by je o nadcházející odstávce informovala třeba pár dní předem. V případě, že tedy zákazníci T-Mobile plánují v daných termínech jakékoli změny služeb, je vhodné, aby je provedli s patřičným předstihem.