Nespokojená zákaznice se v Americe svérázným způsobem domáhala bezplatné výměny...

Nespokojená zákaznice se v Americe svérázným způsobem domáhala bezplatné výměny poškozeného iPhonu. | foto: YouTube

Autem vzteky zdemolovala prodejnu operátora. Prý měla špatný den

  • 24
Mladá Američanka neudržela nervy na uzdě poté, co jí zaměstnanec amerického T-Mobilu zamítl bezplatnou výměnu poškozeného iPhonu. O den později proto autem vzteky projela výlohou prodejny. Nyní je obžalovaná z několika trestných činů.

K incidentu došlo ve čtvrtek 12. ledna v prodejně T-Mobilu ve floridském Palm Springs. O den dříve tuto provozovnu navštívila šestadvacetiletá Shinobia Montoria Wrightová kvůli výměně iPhonu s prasklým displejem. Manažer prodejny však bezplatnou výměnu zamítl, uzavřená pojistka se podle něj na takové poškození nevztahovala.

S tím se však Wrightová nesmířila a situaci se rozhodla řešit velmi svérázným způsobem. Svým vozem totiž projela výlohou až do prodejny. Strhla při tom vitrínu a ta poranila jednoho ze zaměstnanců, který musel být se zraněním kolene převezen do nemocnice.

Tím však řádění nespokojené zákaznice neskončilo. Wrightová totiž po vystoupení z vozu začala stěrkou na sklo ničit další vybavení obchodu. Zaútočila také na zaměstnance prodejny, který se jí snažil zabránit vstupu do skladu. Z potyčky s nepříčetnou ženou si odnesl poranění na krku.

Zpacifikovala ji až policie, která Wrightovou na místě zatkla. Své počínání posléze omlouvala tím, že měla prostě jen špatný den. Odmítnutí bezplatné výměny telefonu tak pro ni bylo již jen pověstnou poslední tečkou.

Podle lidí, kteří incidentu přihlíželi, prý žena působila, jako by byla pod vlivem omamných látek. Policie však při předběžném šetření přítomnost alkoholu, ani žádné jiné návykové látky v krvi ženy nezjistila. Kromě zraněných zaměstnanců prodejny byla hospitalizována i Wrightová, která si během svého řádění poranila předloktí. Lékaři kromě toho zkoumají i její duševní stav.

Žena byla obviněna ze způsobení škody na majetku, bezohledné jízdy, vloupání, těžkého ublížení na těle a ublížení na těle. Způsobená škoda se podle informací portálu Ubergizmo vyšplhala na 30 tisíc dolarů, v přepočtu tedy na více než 750 tisíc korun.

Špatný odhad nátury zákazníka se vymstil v červenci 2012 i zaměstnanci prodejny T-Mobilu v britském Manchesteru. Řádění nespokojeného zákazníka, kterému podlehlo kompletní vybavení prodejny, tehdy sledovaly i davy přihlížejících na ulici (více zde). A naštvaný zákazník „úřadoval“ také v dijonském Apple Storu. Loni v říjnu se tam třicetiletý muž domáhal vrácení peněz, byl však neúspěšný. Koulí na petanque poté zničil zboží v hodnotě několika set tisíc korun (více zde).