Tato novinka je dostupná jen v případě, pokud jsou oba účastníci hovoru zákazníky T-Mobile. Firma ji automaticky aktivuje všem svým zákazníkům využívajícím některou ze záznamových služeb. V případě, že je nepoužívají, informační textovky jim doručovány nebudou. Tato novinka je zdarma jak pro volajícího, tak pro adresáta telefonátu.
Pokud zákazník nechce, aby volající dostával informaci o jeho znovupřihlášení, je možné tzv. "informování o dostupnosti" odhlásit přes Můj T-Mobile či prostřednictvím zákaznického centra.
Esemeska je doručena z čísla autora hovoru a přijde i v případě, kdy volající "spadl" do schránky nebo MMS kurýra. Textová zpráva je zaslána vždy s malým časovým odstupem poté, co je mobil znovu evidovaný v síti. Tím se snižuje pravděpodobnost, že bude volaný opět nedostupný, například při cestách metrem.
Podobnou službu již dříve spustila i konkurenční Telefónica O2. Nabízí ji od května pod názvem O2 Na příjmu. Oproti T-Mobilu si ji ale musí zákazník sám aktivovat. Vodafone SMS notifikaci o dostupnosti ve své nabídce nemá. - čtěte O2 Na příjmu upozorní na aktuální dostupnost volaného SMS zprávou