Česká fotbalová reprezentace

Česká fotbalová reprezentace před zápasem ve Finsku. | foto: Michal Růžička, MF DNES

T-Mobile má ještě lístky na fotbalové mistrovství světa

T-Mobile chystá před mistrovstvím velkou reklamní kampaň, údajně největší v její historii. Nabídne v ní lístky na vyprodané mistrovství světa.

V připravovaných soutěžích budete moci vyhrát sto vstupenek na zápasy českého týmu. Pro fanoušky má operátor připraveno sto tisíc replik dresů ke každé nové aktivaci.  Šest šťastlivců se navíc bude moci dostat do zákulisí šampionátu, včetně šatny českého mužstva.

Kromě toho můžete prožít mistrovství i v mobilu. Jako oficiální partner MS nabídne T-Mobile exkluzivní videoreportáže.

Ty budou k dispozici pro všech 64 zápasů. Stažení a prohlížení by mělo být zdarma. Operátor také slibuje, že do deseti minut pošle na mobil každý zajímavý okamžik ze zápasu českých fotbalistů.

Také ostatní mobilní operátoři připravují pro své klienty rozšířené zpravodajství ze šampionátu, který začne 9. června. Eurotel podle tiskového mluvčího Pavla Kaidla rozšíří fanouškům možnost sledovat prostřednictvím svých mobilů i televizní přenosy z mistrovství.

Vodafone chystá online zpravodajství na svých internetových stránkách.