Superstar má už i svůj wapový speciál

  • 3
Bitva o debutovou desku u velkého vydavatele už kromě televize a internetu pronikla i do wapového prostředí. Eurotel přidal služby kolem Superstar do své nabídky a rozšířil tak možnosti wapového portálu Live.


Eurotel najel na další vlnu "superstar" euforie a nabízí nové služby. Stejně jako T-Mobile si pokrývá červnové fotbalové Euro na svých t-zones, Eurotel si pro svůj Live zabral Superstar, jako jeden z hlavních partnerů pořadu. V nabídce je multimediální kolekce s logy, MMS a nebo s prvním singlem finalistů jako polyfonní vyzváněcí melodie.

Operátor chce přitáhnout své zákazníky ještě blíž, k už tak dost sledované soutěži. „Kromě televizního hlasování mají naši zákazníci další příležitost, jak být v kontaktu se svými favority ve svém mobilu,“ řekl Justin Stockton z Eurotelu. Eurotel je také prvním českým operátorem, který spojil své služby s hudebním vydavatelstvím. „Sbližování mobilní komunikace s hudbou je pro obsah našich služeb typické. V letošním roce jsme jako první mobilní operátor v Evropě umožnili stahovat do mobilu a přehrávat celé hudební skladby," dodal  Stockton.

Zatím je k dispozici horká novinka, singl „Veď mě dál“, který před vyřazovacími boji nazpívali ještě všichni finalisté společně, a vydává jej BMG. Pro zaryté fandy budoucích idolů nabízí Eurotel ještě chatování přes SMS, internetové stránky nebo wap, kde také najdou speciální menu věnované profilům jednotlivých soutěžících, průběžným výsledkům nebo možnost zaslat vzkaz a podpořit tak svého favorita soutěže. Připravuje se i Karaoke Java hra, která dovoluje přehrávat skladby společně s textem, zobrazeným na displeji mobilního telefonu.

Soutěžte a hlasujte

Eurotel chce zřejmě z reality shov Česko hledá Superstar získat co nejvíce peněz a reklamních bodů, a tak již od začátku května běží soutěž o hudební ceny. Kromě toho mohou vyhrát účast na jednom z finálových večerů a nebo MP3 přehrávače Sony. Cena za jednu soutěžní SMS je 4,88 Kč pro tarifní zákazníky 5 Kč pro majitele předplacených GO karet.

Kromě toho mohou zákazníci Eurotelu hlasovat v další soutěži o Nejsympatičtější tvář celé show. Vítěz bude vyhlášen v posledním finále 26. června v Sazka Aréně. Hlavní cenou v tomto SMS klání bude telefon Sony-Ericsson P900. V tomto případě stojí jeden hlas 3,40 Kč bez rozdílu v tarifu.

„Nabídka přináší nové možnosti, jakými se fanoušci soutěže mohou k finalistům přiblížit téměř na dosah. Sami soutěžící se například velice těší na SMS zprávy, které budou prostřednictvím nabídky od fanoušků dostávat,” dodává Milan Herman, ředitel BMG Czech Republic. 

Wap nabírá druhý dech

Wapové portály našich operátorů zvyšují svou návštěvnost hlavně díky tomu, že nabízejí čím dál tím více nehlasových služeb. Tyto služby tvoří již v současné době kolem 20 % celkových tržeb. Eurotel Live a t-zone jsou zatím největší wapové portály a stále rozšiřují své služby. "Obecně lze říci, že návštěvnost, stejně jako počet uživatelů, neustále roste, ale to souvisí spíše s neustálým rozšiřováním nabízených služeb," vysvětluje situaci Diana Dobálová z Eurotelu. Nejmladší z operátorů zatím žádné větší akce neplánuje. "Naše wapové služby zatím máme soustředěny v Oskarově Samoobsluze, a do větších projektů se zatím neplánujeme pouštět," řekl Petr Šindler z Oskara.

Dalším krokem k podpoře wapu je zjednodušování přístupu. "Pro zvýšení návštěv na t-zones, nám hodně pomohlo zjednodušení přístupu. Přístroje které nabízíme, mají speciální tlačítka t-zones a nebo se snažíme nastavit telefony tak, aby se uživatelé na wap dostali co nejjednodušeji. Po zavedení těchto úprav se nám zvýšil provoz na wap portálu o 20%," pochvaloval si situaci Jiří Hájek z T-Mobile na konferenci eTime.