Naše společnost je autorizovaným distributorem mobilních telefonů a originálního příslušenství Nokia, Ericsson a provozovatelem značkového prodejního řetězce SIMfonie.
Reklamní billboardová kampaň k podpoře prodeje sad do vozidel je součástí plošné kampaně, která navazuje na jejich uzákoněné povinné používání při řízení motorových vozidel.
Nasazení této kampaně bylo z naší strany dlouho a pečlivě zvažováno. Nakonec jsme dospěli k závěru, že použitá nadsázka je tak zřejmá, že by neměla způsobit nikomu psychickou újmu.
Smyslem této reklamní kampaně je zaujmout a zábavnou formou stimulovat řidiče k jejich používání, v žádném případě se nechceme nikoho dotknout. Z tohoto důvodu nezamýšlíme tuto kampaň pozastavit a budeme v ní i nadále pokračovat.
Jana Šilpochová
tisková mluvčí
Celadon Group s.r.o.