Poskytovaná služba technické podpory pro Benefon Q dovoluje uživateli požádat o radu zasláním textové zprávy do servisního centra firmy Arbonaut. Poradce následně zavolá zpět a poskytne technickou radu a podporu. Podpora zahrnuje také službu vzdálené konfigurace WAP telefonu uživatele s nastavením pro jakoukoliv službu WAP.
Kromě poradenské služby vyvinula firma Arbonaut novou technologii pro zasílání informací a rad uživatelům telefonu Benefon Q. Nová technologie, nazývaná Arbonaut WAP-Marks, umožňuje uživateli přijímat klipy téměř z jakékoliv webové stránky prostřednictvím osobní WAP stránky uživatele. Poradce Arbonaut vytvoří osobní WAP-Mark obsahující požadované informace.
Jinou možností pro uživatele je přijmout informaci jako textovou zprávu. Také je možné prohlížet a modifikovat své WAP- Marks prostřednictvím Internetu. Zákazníci mohou požadovat odpovědi ve věci ubytování, zábavy, finančních informací, médií, restaurací, sportu, turistiky, dopravní situace a veřejné přepravy.
Poradenská služba je k dispozici v angličtině, finštině, švédštině, němčině, francouzštině, italštině, španělštině a ruštině. Služby jsou poskytovány v kooperaci se servisním partnerem firmy Arbonaut centrem volání Oy firmy Mirafon. Servisní centrum Arbonaut je otevřeno denně od 8 do 21 hodin středoevropského času.
Oy Arbonaut Ltd. byla založena v roce 1994. Společnost poskytuje specializované a individuální služby pro doručování informací na mobilní telefony. Některé služby představují zajímavé nové vlastnosti pro oblast mobilních telefonů. V červnu skupina finských kapitálových fondů, řízená firmami 3i Finland, Sitra a Teknia Invest, investovala do firmy Arbonaut. Fondy drží společně 23 procenta firmy.