„Rozhodli jsme se otevřít nové servisní středisko, neboť chceme našim zákazníkům nabídnout kratší dobu oprav a zvýšit jejich kvalitu na nejvyšší možnou úroveň,“ uvedl Michal Korpoš, Customer Service Manager divize PCS, Motorola ČR. „Se společností RR SERWIS, která patří ke skupině firem PPI-ETC Group, dlouhodobě spolupracujeme v Polsku a jsme si jisti, že splní naše očekávání i požadavky uživatelů telefonů Motorola.“
„Prioritou společnosti PPI-ETC je co nejkvalitnější a nejrychlejší pomoc uživatelům mobilních telefonů Motorola. Předpokládáme, že 90 % oprav bude vyřízeno do dvou pracovních dnů,“ řekl Peter Bujalka, výkonný ředitel, PPI-ETC, s.r.o. „Zároveň chceme zákazníkům nabídnout lepší informovanost o průběhu opravy, a proto jsme připravili možnost sledování stavu zakázky přes Internet.“
Společnost PPI-ETC disponuje vlastní sítí sběrných míst po celé České republice, kde mohou uživatelé svůj telefon zanechat a po opravě si ho vyzvednout, aniž by museli cestovat do Prahy. Rovněž každý prodejce mobilních telefonů má možnost zaslat přístroj na záruční opravu bezplatně do centrálního servisu PPI-ETC, který sídlí na adrese Kodaňská 46 (bývalá budova Chemapolu), Praha 10. Seznam sběrných míst, stejně jako aktuální stav opravy a další informace, bude možné nalézt na internetových stránkách společnosti PPI-ETC na http://www.ppietc.cz, které budou spuštěny současně s otevřením servisního střediska Motorola.
PPI-ETC Group spolupracuje s Motorolou již od ledna 1998, kdy byla firma RR Serwis, která je součástí PPI-ETC Group, jmenována Centrálním servisním střediskem pro Polsko. Vzájemná spolupráce je hodnocena jako velmi úspěšná a středisko provádí v Polsku více než 8000 oprav měsíčně.