SOS varuje před soutěží Melouny se valí

Reklamní kampaň Melouny se valí tuzemského operátora RadioMobil se nelíbí představitelům Sdružení obrany spotřebitelů České republiky. Cena jedné SMS zaslané v rámci soutěže je totiž až pětkrát vyšší, než kolik stanoví běžný tarif.
Reklamní kampaň Melouny se valí tuzemského operátora RadioMobil, provozujícího síť mobilních telefonů T-Mobile, se nelíbí představitelům Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS). Upozorňují přitom na skutečnost, že cena jedné SMS zaslané v rámci soutěže je až pětkrát vyšší, než kolik stanoví běžný tarif. Společnost RadioMobil však podle SOS nikde na vyšší cenu SMS neupozorňuje, a soutěž se tak pro její účastníky může překvapivě prodražit.

SMS zaslaná do soutěže tak účastníka vyjde na pět korun bez DPH. Podle SOS není v reklamní kampani žádné upozornění na vyšší cenu SMS. Informaci nelze najít ani na "adventním kalendáři", který slouží jako pomůcka pro soutěžící. Společnost tím podle sdružení uvedla řadu spotřebitelů v omyl a způsobila jim nemalou finanční škodu. SOS se proto obrátilo dopisem na generálního ředitele RadioMobilu, ve kterém požaduje vyjádření, zda společnost uznává nedostatečné informování v této věci a zda spotřebitelům nahradí škodu.

RadioMobil však ústy svého tiskového mluvčího Jiřího Hájka stížnost sdružení odmítá. Jak uvedl pro ČIA, klienti měli možnost zjistit podmínky soutěže jak na internetové adrese, tak na infolince 603 60 50 40 nebo u značkových prodejců.