Neoficiální Twitter účet slovenského operátora O2

Neoficiální Twitter účet slovenského operátora O2 | foto: twitter

Slovenská Telefónica O2 posílá na Twitteru zákazníky ke konkurenci

  • 5
Na Twitter účtu slovenského operátora Telefónica O2 se objevila zpráva, ve které operátor posílá zákazníky ke konkurenci. Operátor se od účtu distancuje, prý nejde o jeho oficiální kanál.

Slovenská Telefónica O2 se stala obětí podivného "útoku" na sociální síti Twitter. V noci z neděle na pondělí se totiž na účtu @o2slovakia objevil tweet, který posílá zákazníky k ostatním slovenským operátorům.

"Kašlite na O2, len klameme a odrbávame Vás. Prejdite do Orange alebo T-Mobile Slovensko, ku kvalite za najlepšiu cenu," píše se v aktuální zprávě, kterou ani po více než 15 hodinách od zveřejnění nikdo z účtu nestáhl.

Na první pohled se může zdát, že k účtu získal přístup někdo nepovolaný. Situace je ale složitější. Jinde na Twitteru, na účtu @O2_Slovakia, se totiž firma od výše uvedené zprávy distancuje s tím, že kanál @o2slovakia není oficiálním kanálem operátora.

Zajímavé je, že účet @o2slovakia je podstatně starší než kanál @O2_Slovakia. Byl založen loni v listopadu, zatímco nový (údajně oficiální) kanál byl založen 1. června. Starší kanál má i více uživatelů, i když číslo není z hlediska sociálních sítí nijak zajímavé. Je tu 64 followerů, od loňska se na účtu objevilo 27 tweetů.

Na novém oficiálním kanálu jsou pouhé tři tweety a sleduje jej pouze devět uživatelů. Celá situace tak budí dojem, že starší účet spravoval někdo uvnitř operátora na vlastní pěst. Pravděpodobně někdo, kdo ve společnosti už nepracuje, ale právě jen on zná přístupové údaje k účtu. Právě proto možná slovenská Telefónica v rychlosti založila nový oficiální kanál.

Ke zmatení zákazníků přispívá to, že firma oficiální účty na sociálních sítích neprezentuje na svých webových stránkách.