Britský T-Mobile roztančil celý dav lidí.

Britský T-Mobile roztančil celý dav lidí. | foto: YouTube.com

Sedm reklam z mobilního světa, které chcete vidět a šíříte je nevědomky dál

  • 34
Za virální reklamy se dají označit spoty, které jsou něčím zajímavé, obzvláště vtipné a většinou nenásilně propagují určitou značku. Jsou díky tomu šířeny dobrovolně samotnými diváky kupříkladu přes sociální sítě. Přinášíme výběr těch nejlepších z mobilního světa.

O některých následujících reklamách jsme vás již dříve informovali. Máme ale za to, že se jisté vynikající kousky hodí zopakovat. Navrch jsme přidali zbrusu nové spoty, které jste možná zahlédli na vašem facebookovém účtu, e-mailu nebo vám o nich někdo říkal. V našem výběru se nachází reklamy na dvě generace telefonů Omnia, masová akce od T-Mobilu a Sony Ericssonu, velmi vtipná klasika od LG a jeden tajemný kousek z dílen Nokie. Drobným bonusem je krátký spot propagující iPhone.

Panáček v telefonu

LG KP500 byl jedním z prvních skutečně levných dotykových přístrojů a přiblížil je tak daleko širšímu spektru uživatelů. Každý si rovněž někdy nakreslil jen tak na papír jednoduchý obrázek postavičky. Co se ale stane, když ten samý obrázek nakreslíte do telefonu od LG, se můžete podívat v následujícím videu.


Taneček v rytmu T-Mobile

Na nádraží v Londýně se na začátku roku 2009 sešlo několik desítek tanečníků a společně roztancovali spousty obyčejných lidí. Další podobnou akci připravil britský T-Mobile, když rozezpíval společně se zpěvačkou Pink Trafalgarské náměstí v Londýně (více o akci čtěte zde).


Výslech, který se zvrtne

Nokia přišla při propagaci modelu N900 v této reklamě s dosti neotřelým nápadem. Posadila do výslechové místnosti čtveřici lidí, kteří se bavili o záhadném zařízení. Celá scénka dostala punc reálnosti díky tomu, že vše bylo točeno přímo z bezpečnostních kamer. Navíc se Nokii podařilo navodit správné napětí, které vyvrcholí v samotném závěru, kdy se celý výslech trochu zvrtne.


Neviditelný mobil

Minulý rok se celý svět snažil vyřešit magický trik, který byl celý natáčen pomocí mobilního telefonu Samsung i8910 HD. Tento telefon během natáčení zmizel kameramanovi z rukou a přitom stále zaznamenával dění okolo. Nic však nebylo upraveno nebo pozměněno pomocí zvláštních efektů (více čtěte zde). Chcete znát tajemství oné záhady? Pak se podívejte, jak byl natočen trik se zmizelým Samsungem i8910HD.


Skákající míče

Dominový efekt předvádí v této reklamě Sony Ericsson. Zpočátku jediného člověka na skákajícím míči začnou postupně následovat desítky a v závěru stovky lidí, které rovněž sdílejí zálibu odlepit se na míči od země. Sony Ericsson propagoval novou řadu mobilních telefonů v čele s modelem Aino.


Netradiční rozbalování

V době, kdy na trh přišla první Omnia, začalo se internetem šířit následující video. Nudná (ale všeobecně rozšířená) videa s rozbalováním nových zařízení okořenil tento snímek o zajímavý prvek. Místo trhaní plastových obalů totiž v reklamě uvidíte pouze zmáčknutí jednoho červeného tlačítka, po němž se začnou dít neuvěřitelné věci.


"Haló, kdo je tam?"

Prakticky všechny hvězdy stříbrného plátna, které zářily před padesáti lety nebo i ty současné, se sešly ve velice zajímavé reklamě. Spojuje je zvednutí telefonního sluchátka a jednoduchý pozdrav "Hello?", který se dá přeložit jako klasické "Haló?".


Otázka do diskuze: Setkali jste se s dalšími neobvyklými virálními reklamami na mobilní telefony či služby?