Prodeje top modelů Galaxy S6 a Galaxy S6 edge nejsou podle všeho optimální. Svědčí o tom fakt, že se Samsung do této chvíle nepochlubil konkrétními čísly, která by signalizovala, jak se letošní vrcholné modely skutečně prodávají. V minulosti se přitom vždy pochlubil. Navíc globálně od srpna oba modely poměrně výrazně zlevnil (více zde).
Jihokorejský výrobce pravděpodobně z tohoto důvodu mění strategii vývoje nového modelu Galaxy S7. Nástupce letošních špičkových Samsungů by tak mohl být hotov už v prosinci a jeho uvedení na trh se může odehrát už zkraje příštího roku.
Nová strategie, jak informuje server Asia Today, se jmenuje Agile. Její koncept spočívá v rozdělení vývoje na jednotlivé moduly. Výhodou je jednoduchá výměna jednoho modulu za druhý v rámci vývoje celého smartphonu.
Dřívější metoda nazvaná Waterfall místo toho spočívala v komplexním vývoji smartphonu. Po dokončení určitého stupně nebylo snadné projekt změnit. Začít se tak muselo téměř od začátku.
Samsung dříve své vrcholné modely představoval okolo května. Letos už s novinkami vyrukoval na veletrhu MWC začátkem března. Samsung se tak snaží zkrátit odstup od úhlavního konkurenta, kterým je iPhone od Applu. Ten je představován v září a Apple stále drží roční cyklus. Jenže iPhony se dobře prodávají (v podstatě s každou generací lépe a lépe), takže strategii rozhodně měnit nemusí.