Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Samsung slibuje: S7 opravíme do hodiny a přijedeme si pro něj kamkoliv

  0:09aktualizováno  0:09
Boj o zákazníky se už nebude točit jen okolo výbavy, designu a ceny. Samsung se rozhodl vylepšit zákaznický servis. Ovšem jen pro prémiové nové modely S7 a S7 edge. Především servis bude velmi pružný.

Samsung začíná prodávat letošní top model S7, respektive ještě dražší variantu se zahnutým displejem S7 edge, v pátek 11. března. Ceny jsou vysoké, základní model začíná na 19 800 korunách, verze edge dokonce na 22 600 korunách. V předprodeji pak Samsung přidává k oběma modelům brýle pro virtuální realitu Gear VR zdarma.

Fotogalerie

Bonusy k top přístrojům nejsou nic nového, Samsung dříve přidával hodinky a třeba HTC dávalo slevu. Novinkou je však prémiový zákaznický servis právě pro tyto dva nové modely. Samsung pro majitele S7 a S7 edge připravil vlastní zákaznickou linku. A především prémiový servis.

Pokud se zákazníkům telefon porouchá, opraví jim ho servis na počkání, což v praxi znamená jednu hodinu. Tento čas je podle výrobce minimální potřebný, rychleji se to udělat nedá. Protože mají novinky lepené tělo, tak je pro rozlepení potřeba vložit přístroj do speciální „trouby“ a servisy budou vybavené i speciálním nářadím. Hodina je pak potřeba i pro přehrání softwaru. Pokud by hodina nestačila, dostane zákazník nový přístroj.

Jelikož servisní centra jsou jen v Praze, Brně a v Ostravě, tak má Samsung i řešení pro zákazníky mimo tato města. Pro telefon si výrobce dojede a následně ho i přiveze opravený. Platí to kamkoliv po České republice a služba je zdarma. Zpočátku bude zdarma i v případě, že se bude jednat o poškození způsobené zákazníkem. V tom případě ale bude oprava zpoplatněna. Po dobu opravy dostane zákazník náhradní S7.

Prémiový servis je rozhodně cesta, jak se odlišit od konkurence. Podobný servis zatím nikdo jiný na trhu nenabízí, respektive žádný z výrobců přímo. Všeobecně dobře hodnocený servis má Apple, ovšem svoji službu AppleCare+ v České republice zatím nenabízí. Tato služba je však placená, například pro iPhone 6 stojí v Německu 150 eur na dva roky.

Lenovo má speciální telefonní linky pro smartphony a stejně jako třeba u Sony lze sledovat průběh reklamace. Sony pak avizuje, že pro registrované produkty nabízí zákazníkům nadstandardní služby.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Neberte nám SMS bránu, spílají zákazníci. Operátoři ji považují za přežitek

V minulosti zákazníkům ušetřily nemalé částky, v době neomezených tarifů ovšem pozbývají smysl - výhoda SMS bran spočívala v zasílání bezplatných textovek....  celý článek

Premiéra Samsung S8 a S8+
Nejlevnější top Samsung S8: v USA k němu dostanete druhý zdarma

Zajímavou akci má Samsung v USA na nové top modely S8 a S8+. Pokud koupíte dva přístroje a jeden aktivujete s tarifem u tamního T-Mobile, vrátí Samsung peníze...  celý článek

Nokia vyhrála patentovou válku s Applem
Nokia porazila Apple. Američané budou platit a prodávat věci od Nokie

Firmy Nokia a Apple společně oznámily, že ukončují dlouholetou vzájemnou patentovou bitvu a stahují veškeré žaloby. Faktickým vítězem je finská Nokia, která od...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Data nezlevní, varují operátoři. Telekomunikační novela jde do finále

Sněmovna by se měla ve středu 24. května zabývat novelou zákona o elektronických komunikacích v závěrečném čtení. Podle šéfa poslanců KDU-ČSL Jiřího Miholy má...  celý článek

Xiaomi Mi Pad 3 a Samsung Galaxy Tab S3
Jeden stojí devět, druhý dvacet tisíc. Rozdíly přitom nejsou propastné

Mezi tablety s Androidem za devět a za 20 tisíc nemusí být až tak značný rozdíl, ukazuje čínské Xiaomi. Model Mi Pad 3 totiž ve většině parametrů dotahuje Tab...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.