Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozbalíte nový Samsung, a pak přijde bitka. A útěk ve vrtulníku

  15:03aktualizováno  15:03
Oblíbenou disciplínu nadšenců nebo redaktorů odborných periodik - rozbalení nového produktu - si Samsung do reklamy nepůjčil poprvé. Kdysi zabodoval s reklamou na smartphone Omnia, nyní to zkouší trochu jinak s novým modelem Galaxy S6 edge.

V nové reklamě americké pobočky Samsungu se rozbalení telefonu zvrhne v pořádnou bitku. Nejdřív začne autor popisovat vlastnosti telefonu, především zadní skleněný kryt.

A pak to začne. Kopance, pěsti, květináče padají na hlavu útočníků, kteří vypadají, jako by patřili do dvacátých let minulého století. Ve finále autor naskočí do vrtulníku na střeše mrakodrapu.

Video má ukázat možnosti zahnutého displeje, který, když je telefon položený displejem na stole, ukazuje na viditelné hraně displeje upozornění na událost.  

To kdysi u modelu Omnia byl nápad na rozbalení nového přístroje originálnější. Po rozbalení a stisku tlačítka se rozjela povedená animace, kdy se z krabičky vyrojil zástup lidí, kteří tehdy nové Omnii zahráli fanfáru. To vše jakoby na stole uživatele, kterému Omnia přišla poštou.

Autor:


Témata: bitka, Mrakodrap


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.