V rámci nadcházejícího osmnáctiměsíčního partnerství chce operátor představí nové služby a uspořádá mezinárodní reklamní kampaň, které tuto hvězdu světové velikosti přiblíží evropským uživatelům mobilních telefonů více než kdykoli předtím.
Spolupráce s popovou hvězdou přinese uživatelům mobilních telefonů jednak nové služby, jako jsou možnosti stahování živých přenosů z koncertů či nahrávek, ale i možnost dostat se blíže k Robbiemu Williamsovi prostřednictvím VIP vstupenek na koncerty, po-koncertních rautů, koncertních turné a podobně.
Na portálu t-zones se tak budete moci setkat s vyzváněcími tóny, tapetami, logy a polyfonními melodiemi s Robbiem Williamsem a jeho písněmi. Milovníci reklam nebudou ochuzeni ani o reklamní kampaň s Robbiem.
Partnerství se týká i mobilních přístrojů od firmy Sony Ericsson. Do některých z těchto přístrojů bude rovnou nahrán obsah s tématikou Robbieho Williamse, včetně například dosud nevydaných písní Robbie Williamse. Uživatelé těchto mobilních přístrojů si také budou moci zdarma stahovat některé písně, tapety, apod.
Vztah mezi Robbiem Williamsem a společností T-Mobile je nicméně jedinečný v tom, že jde o vůbec první partnerství mezi mobilním operátorem a hudebním umělcem uzavřené na tak dlouhou dobu, a vůbec o první partnerství zahrnující tak pestrou paletu různých aktivit a nabídek mobilní muziky pro uživatele mobilních telefonů.
Sportovci jsou také oblíbené reklamní ikony
Jedna hvězda ostrovního království do partnerství s operátorem vstupuje a druhá se z něj naopak vyvazuje. David Beckham, kapitán anglické reprezentace totiž doposud spolupracoval s Vodafonem.
Podle britských médií totiž fotbalista ukončil tři roky trvající smlouvu, která mu zaručovala příjem 1,4 milionu euro ročně. Proč to diktátor módních trendů udělal se zatím jen spekuluje. Mobilní značky na hrudi se ale nezbaví, protože jeho současný zaměstnavatel je sponzorován Siemensem.
Britský zpěvák Robbie Williams v pražské T-Mobile Aréně. (4. listopadu 2003) |