Mobilní výrobce LG rozjel útočnou reklamní kampaň proti telefonům konkurenčních značek. Uživatelé iPhonů si tak během brouzdání po internetu mohou v anglickém jazyce přečíst: "Je náročné přečíst to na vašem iPhonu?" Otázka poukazuje na čtyřpalcovou úhlopříčku telefonů od Applu a upozorňuje, že její G2 má uhlopříčku 5,2 palce. Vzápětí reklama doporučí jeho koupi.
Stejnou formu reklamy spatří i uživatelé vybraných Samsungů. "Čekáte, až se váš Galaxy rozjede?" a následně zobrazí reklamu, že "LG G2 má až o 20 % rychlejší procesor".
Stejně tak uživatelům telefonů od HTC naservíruje další otázku: "Jste unavení z nabíjení vašeho HTC One? Pořiďte si LG G2 s o 30 % delší výdrží baterie." Za cílenými reklamními bannery stojí agentura M&C Saatchi Stockholm.
LG je globálně třetím největším výrobcem chytrých telefonů. Před ním jsou na prvním místě Samsung a na druhém Apple. Nový topmodel G2, který právě přichází do prodeje, má velký 5,2palcový Full HD displej (1 920 × 1 080 obrazových bodů), operační systém Android 4.2.2, výkonný procesor Snapdragon 800 a fotoaparát s rozlišením 13 megapixelů. Jeho cena je zhruba 13 tisíc korun.