Nokia představila nové řešení pro lokální marketing s názvem Nokia Local Marketing Solution, které umožní předávat chytrým telefonům reklamní zprávy vázané k místu, kde se uživatel zrovna nachází. Jednoduchý systém totiž rozesílá informace prostřednictvím technologie Bluetooth. Firmy díky tomuto řešení mohou uživatelům předávat strategické informace na určitých místech a v konkretní časy.
Obavám ze záplavy mobilního spamu Nokia předešla možností nadefinovat si vlastní filtry a preference v každém telefonu. To umožní speciální software Nokia Local Info pro mobily se Symbianem Series 60. Obsah, který uživatel obdrží, se skládá ze speciálních záložek a ne klasických zpráv. Záložky již uživatele zavedou na detailní informace o službách nebo jejich cenách.
Na serveru MobilePipeline.com se dnes také objevila informace, že Nokia uzavřela licenční smlouvu se společností Macromedia. Na základě dohody obou společností začne Nokia integrovat podporu Flashe přímo do platformy Series 60 a zástupci finského giganta se údajně nebrání ani Flashi v ostatních platformách. Dodáváme, že Flash v mobilu není žádná novinka, v Japonsku prodává NTT DoCoMo telefony s kompletním Flashovým menu. Vyskakující bannerové reklamy se snad na WAPu hned tak nedočkáme.