Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když to není iPhone, není to iPhone, říká Apple v nových reklamách

  0:08aktualizováno  0:08
Americký Apple představil dvě nové reklamy. Ukazují jak funkce telefonu, tak nadšení, které iPhone budí u uživatelů. Reklamy končí trochu podivným sloganem, který ve volném překladu znamená „Když to není iPhone, tak to není iPhone“.

Apple v dvojici reklam vyzdvihuje jedinečnost iPhonu v tom, že firma navrhuje telefon jak po hardwarové stránce, tak i po stránce softwaru. Díky tomu může telefon fungovat jako jeden harmonický celek, software a hardware přístroje se doplňují. S touto výhodou telefonu pracuje především reklama s názvem Hardware & Software.

Druhý klip nazvaný Loved zdůrazňuje, že 99 % uživatelů iPhonu svůj telefon miluje, ve třiceti sekundách se pak mihne celá řada funkcí, ale na žádnou není kladen zvláštní důraz. Obě reklamy pak končí sloganem „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone”.

Autor:




Hlavní zprávy

Jste ve městě nová a nikoho neznáte?
Jste ve městě nová a nikoho neznáte?

Na eMimino.cz najdete maminky, které jsou na tom podobně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.