Radiokomunikace přestanou používat značku Bluetone

  • 9
Telekomunikační firma Radiokomunikace přestane po čtyřech letech používat značku Bluetone a vrátí se k osvědčenému názvu České radiokomunikace.

Firma nebude používat ani značku Tele2, kterou získala po koupi společnosti letos na jaře. Uvedl to na setkání s novináři marketingový ředitel Miroslav Semrád.

Radiokomunikace zavedly značku Bluetone při vstupu na trh domácností na konci roku 2002. Její znalost však podle nedávného průzkumu byla proti původnímu názvu České radiokomunikace méně než poloviční.

Firma, která má po spojení s Tele2 450.000 zákazníků, se chce na domácnosti více zaměřit s nabídkou telefonování, vysokorychlostního internetu a dalších služeb na bázi pronájmu linek od Telefóniky O2. V polovině příštího roku by měla mít přístup k 60 procentům pevných linek.

Na začátku roku 2006 se společnost chystá nabídnout televizní vysílání přes internet. Podle Semráda se Radiokomunikace nyní rozhodují mezi nabídkou filmů na přání a televizí přes internet. "Byl by to ale spíše doplněk digitálního terestrického vysílání," dodal.

Od září začnou Radiokomunikace nabízet novou službu pod názvem Premium Telefon, která za měsíční paušál 772 korun nabízí bezplatné volání do pevných sítí v ČR a připojení k internetu přes ADSL o rychlosti 64 kbit/s.

Radiokomunikace chtějí do konce roku prostřednictvím pronájmu linek Telefóniky získat 22.000 zákazníků. Tržby společnosti, která je také dominantním poskytovatelem rozhlasového a televizního vysílání, by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun.