Problémy s hlasovou schránkou u Twistu trvají

Twist má pořád potíže se záznamníkem.
Již třetím týdnem se vleče závada na záznamové schránce obsluhující předplacené karty Twist v síti Paegas. Poměrně nepříjemná závada, kterou na infolince hlásí jako "krátkodobou" a uvádějí slovy "bude odstraněna běhěm několika dní", stále odolává.

Díky této závadě příchozí telefonáty, které by měly skončit pro nedostupnost volaného v záznamové schránce, padají do ztracena - majitelé mobilních telefonů si ale zajisté povšimli, že takové volání považuje mobilní telefon jako uskutečněný hovor a počítá jej. Je tedy pravděpodobné, že z hlediska sítě dochází ke spojení a hovor je zpoplatněn dle ceníků. Je zbytečné připomínat, že volající se o tom nic nedozví.

Podle neoficiálních informací je na vině software pro záznamovou schránku, který byl nedávno upgradován. Při upgrade se objevily problémy, RadioMobil je již jednou považoval za vyřešené - ale nyní se zdá, že stále přetrvávají minimálně podle četnosti stížností našich čtenářů. Pokud se vám přesto při volání na Twistová čísla 7xxyyy stává, že hovor není ani spojen ani nepadne do hlasové schránky, je dobré uvědomit o tom infolinku.


Témata: software