Privátní podniková síť Paegasu

Pokud má vaše firma desítky mobilních telefonů je to pravé pro vás privátní síť.
Společnost RadioMobil na dnešní tiskové konferenci představila paletu služeb nabízených především pro střední a větší firmy, kde počet mobilních telefonů se pohybuje v řádu desítek. Tyto služby jsou shrnovány pod pojmem privátní podnikové sítě a vlastně představují možnost snížení nákladů na volání do mobilní sítě Paegas a zároveň uzavřené uživatelské skupiny CUG s přesnou definicí privilégií a práv. Jelikož jsme neměli příliš času službu přímo projít a otestovat na stánku RadioMobilu, necháváme nyní prostor oficiální zprávě a případné další podrobnosti a drby přineseme později.

Trochu těsné prostory Paegas stánku

Propojení sítě GSM Paegas s podnikovými telekomunikačními sítěmi nabízí celou řadu nových zajímavých možností a zvýhodněné ceny. RadioMobil na Invexu takovou integraci představil pod názvem Privátní podniková síť (PPS). "Tuto službu nabízíme zejména velkým společnostem, pro které se může stát velmi moderním řešením jejich vnitropodnikové i vnější komunikace, které plně respektuje jejich potřeby," uvedl při příležitosti představení nové služby marketingový ředitel společnosti RadoMobil Robert Chvátal.

Hlavní výhody Privátní podnikové sítě:

Jednou z velkých výhod PPS je skutečnost, že každý účastník je dosažitelný na čísle své linky (pod zkrácenou volbou), ať v kanceláři, nebo mimo ni na mobilním telefonu. Kromě zjednodušeného volání uvnitř PPS, při kterém není třeba vytáčet celé číslo včetně předvolby, nýbrž postačí zadat pomocí zkrácené volby číslo linky, získají uživatelé nové služby i výhodnější tarify pro volání. Hovory z mobilních telefonů na přípojku podnikové ústředny i obráceně se budou účtovat speciálním zvýhodněným tarifem.

"Nastavení parametrů je velmi pružné, takže není problém přidat do systému další linky, mobilní telefony a měnit jejich omezení i limity a to prakticky ihned," vyzvedl jednu z předností Robert Chvátal. Firma totiž může snadno nastavit omezení pro volání jednotlivých uživatelů mobilních telefonů. Tato přístupová práva lze snadno měnit podle aktuálních požadavků podniku. Někteří například budou moci mobil používat pouze pro volání v rámci firemní sítě (včetně firemních mobilů a poboček ústředny), jiní budou mít přístup k dalším vybraným číslům v rámci republiky a vedení bude moci telefonovat bez jakýchkoliv omezení. Jednoduše lze omezit volání vybraných skupin uživatelů podle času nebo dnů v týdnu, takže třeba pracovníci v terénu mohou neomezeně volat pouze v pracovní době. Tato nastavení lze provést přesně podle přání zákazníka, a tak firma může lehce kontrolovat využívání podnikových mobilních telefonů. Přispívá k tomu i možnost získávat podrobný účet nejen v papírové, ale i v elektronické podobě třeba i zabezpečeným kanálem přes internet.


Témata: Robert Chvátal