Vážený respondente,
dovolujeme si Vás oslovit, jako zástupce firmy, která je jedním z prodejců výpočetní a telekomunikační techniky na území města
Ostravy. Chtěli bychom Vás požádat, aby jste přispěl ke zjištění úrovně povědomí a znalostí prodejců o produktu, jímž je mobilní
prodloužení osobního počítače ve formě Pilota, který získal v roce 1996 prestižní ocenění Editors' Choice Awards - Awards of
Excellence udělované americkým časopisem BYTE za technickou inovaci představující nový standard pro určitou skupinu výrobků.
Možnosti využití Pilota jsou široké, mj. umožňuje mít důležitá data z počítače stále u sebe, kdekoliv zapisovat nebo zakreslovat poznámky,
vést peněžní deník, knihu jízd. Pilot vždy nabízí aktuální informace a čísla (www stránky, email, přístup na Internet), dále nabízí organizér
schůzek, setkání a mítinků na které se nesmí zapomenout, možnost zasílání SMS zpráv, faxování či propojení s mobilním telefonem apod.
Mimo zmíněné možnosti je třeba uvést, že mnoho dalších aplikacích lze najít na Internetu, jejich nabídka se neustále rozšiřuje a dokonce
si je možné prostřednictvím společnosti UNICOM nechat "ušít aplikaci na míru" dle požadavků uživatele.
Informace získané od Vás budou použity především v prospěch prodejců výpočetní a telekomunikační techniky a to proto, že bude
možné na základě reálných údajů nabídnout jednotlivým prodejcům nový výrobek, který rozšíří sortiment prodejců, čímž se samozřejmě
zvýší jejich zisky, jejich konkurence schopnost na trhu a jež jim umožní zviditelnění mezi ostatními prodejci.
Prosíme Vás proto o vyplnění dotazníku, který se nachází na druhé straně dopisu.
Bližší informace o produktu můžete získat na adrese http://www.mobil.cz/pda/pilot nebo z přiložených letáků.
Předem děkujeme.
Dotazník:
- Název firmy, kterou zastupujete (pokud nechcete, nemusíte vyplnit)
- Vaše postavení ve firmě (funkce)
# prodejce
# manažer
# jiné (uveďte)
- Časopisy, které odebírá Vaše firma
# CHIP
# PC WORLD
# Computer World
# Ekonom
# jiný týkající se VT (uveďte)
- Noviny, které odebírá Vaše firma
# Svoboda
# Lidové noviny
# Mladá Fronta
# Právo
# jiné (uveďte)
- Máte přístup k Internetu ?
# ano
# ne
- Věděl(a) jste před přečtením průvodního dopisu, že Pilot má své WWW stránky a konferenci ?
(odpovězte jen pokud máte přístup k Internetu)
# ano
# ne
- Znal jste před přečtením průvodního dopisu Pilota ?
# dobře
# slyšel jsem o něm
# ne
- Pokud jste Pilota znal
a) Kde jste se o něm dozvěděl?
# noviny, časopisy
# televize
# Internet
# jinde (uveďte)
b) ohodnoťte způsob informování o Pilotovi (1 nejlepší, 5 nejhorší)
# 1
# 2
# 3
# 4
# 5
- Je mezi produkty, které nabízí Vaše firma také Pilot, příp. uvažujete o jeho prodeji?
# prodáváme jej
# chceme jej začít prodávat do 1 roku
# neuvažujeme o tom
# nevím
- Uveďte kriteria, které by Vás ovlivnily při rozšíření Vaší nabídky o Pilota, příp. které považujete za důležité
v případě, že byste chtěli Vaší nabídku rozšířit v budoucnu (neodpovídejte pokud jste v předchozí otázce
uvedli "neuvažujeme o tom")
# kvalita výrobku
# kvalita služeb
# cena
# servis
# výše marže (uveďte výši marže, která je pro Vás zajímavá)
# rozsah mediální kampaně prováděné dodavatelem
# jiné (uveďte)
Děkujeme Vám za odpovědi. V případě Vašeho zájmu se výsledku prováděného výzkumu dovíte na již zmíněných www stránkách produktu.