Téměř osmdesát procent z celkové částky tvoří tržby z prodeje mobilního obsahu, jako jsou vyzváněcí melodie, tapety či java hry. Tyto komodity dokázaly vydělat celých 215 milionů dolarů (asi 4,3 miliardy korun), uvádí report. - více zde
Hlasovací a sázkařské textové zprávy vydělaly 35 milionů dolarů (cca 740 milionů korun). To znamená 13% podíl na celkových tržbách. Tento typ zpráv je nejpoužívanější a s více jak 34 miliony transakcemi se podílí 47 procenty na celkovém objemu premiových SMS zpráv.
Zbylé tržby plynou z chatovacích, komunitních a jiných služeb. Ty dokázaly vydělat 23 milionů dolarů, tedy téměř půl miliardy korun.
Celkové tržby z Premium SMS tak dosáhly za první čtvrtletí roku 2007 sumy 273 milionů dolarů (asi 5,8 miliardy korun) a tvoří 32 procent z výdělků plynoucích z mobilního obsahu. Report sledoval pouze tzv. offline platby, tedy ty, které neprobíhají na internetu.
V Evropě podobný průzkum zatím neproběhl. Lze však očekávat, že díky interaktivním televizním soutěžím a podobným akcím podíl Premium SMS na trhu roste a s ním i výdělky z nich plynoucí. V České republice se nabídkou prémiových textových zpráv zabývá hned několik společností.