Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Selfie tyč pro zapomnětlivé. Tato je nedílnou součástí ochranného pouzdra

  0:09aktualizováno  0:09
Obstát na trhu v konkurenci výrobců mobilních doplňků je nelehký cíl. Úspěch může do jisté míry zaručit nějaká inovace, tedy něco, co na trhu dosud chybí. Jako například pouzdro s integrovanou selfie tyčkou. Avšak i v takovém případě závisí úspěch na poptávce.

Pouzdra mají mobilní telefony především chránit před poškozením. Mnohé uživatele však pouhý kus plastu k jejich pořízení nepřesvědčí, očekávají nějakou přidanou hodnotu. Na trhu se tak dají najít spousty užitečných, ale i zcela zbytečných výstředností. A brzy k nim možná přibude další.

Jason Sandlofer z New Yorku možná totiž našel onu pomyslnou díru na trhu. Jeho SNAPSTYK je jedním z těch pouzder, které nemají zdaleka jen ochrannou funkci. Autor se inspiroval neutuchajícím trendem mobilních autoportrétů, ochrannou funkci pouzdra tak doplnil integrovanou selfie tyčkou.

Fotogalerie

SNAPSTYK tak poslouží zejména osobám, které si neumějí představit den bez focení sebe sama a často si na cesty zapomenou přibalit pro ně důležitou „prodlouženou ruku“. Právě takovou situaci Sandloferovo pouzdro snadno vyřeší. I když v omezeném smyslu.

Maximální délka integrované teleskopické tyčky je totiž pouze 11 palců, tedy necelých 28 centimetrů. Důvodem jsou především co nejmenší možné rozměry pouzdra, čímž se zachová snadná nositelnost zařízení v kapse.

Kloub spojující tyčku s pouzdrem umožňuje fotit s telefonem v horizontální i vertikální poloze. V rukojeti je umístěno multifunkční Bluetooth tlačítko sloužící zejména jako dálková spoušť, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky vypne. Šetří se tak napájecí 3V knoflíková baterie, která je umístěna v kruhovém konci tyčky.

Dva roky vývoje předcházely rozhodnutí představit SNAPSTYK veřejnosti, a to prostřednictvím startupového portálu Kickstarter. Cílem projektu je nastřádat částku ve výši 20 tisíc dolarů (přibližně 470 tisíc korun), splněno je již z více než tří čtvrtin.

Prvních sto nejrychlejších podporovatelů může netradiční pouzdro získat za 30 dolarů (zhruba 700 korun). Každý si může zvolit barvu pouzdra, k dispozici je černé, stříbrné a zlaté provedení. Za částku 250 dolarů (téměř 6 000 Kč) lze pak získat jedno z číslovaných bílých pouzder kombinovaných se zlatou selfie tyčkou. Tato limitovaná edice je omezena na 250 kusů a její součástí je i tričko a certifikát.

Za každých 10 tisíc dolarů (zhruba 240 tisíc korun) vybraných nad rámec cílové částky pak autor přidá některou z šesti dalších barev (bílá, růžová, červená, modrozelená, modrá, zelená). O pořadí jejich případného uvedení do portfolia rozhodnou hlasováním sami podporovatelé.

V případě úspěšně financovaného projektu se podporovatelé z řad majitelů iPhonu 6 či Samsungu Galaxy S6, pro něž je tento doplněk určený, svých snapstyků dočkají ještě letos v prosinci. Předpokládaná maloobchodní cena snapstyku je 50 dolarů, v přepočtu tedy necelých 1 200 korun.

Autor:


Témata: Selfie




Nejčtenější

Zloději v Pekingu si pro téměř 250 kusů iPhonů 6 prokopali díru ve zdi
iPhony 6 nemají vadné baterie, tvrdí Apple. Vznícení způsobují vnější vlivy

Apple odmítá nařčení některých čínských uživatelů, kteří jsou přesvědčeni, že za vznícení iPhonů 6 mohou vadné baterie. Firma je přesvědčena, že za problémy s...  celý článek

Reklama Apple Frankestein
Česko se zalíbilo i Applu. Natočil u nás nové vánoční spoty

Dělí je od sebe téměř 50 kilometrů, přesto mají Žatec a Libochovice od nedávna jedno společné. Spojují je totiž vánoční spoty Applu.  celý článek

Kontroverzní aplikace People je postavená na hodnocení přátel
V Brně chtěli otevřít obálky se supertarifem. Žádné nepřišly

Radnice Brna-střed dnes měla otevírat obálky s nabídkami mobilního supertarifu, který chce zajistit pro obyvatele své městské části. Jenže žádný operátor...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.