Ty si zákazníci vyslechnou na telefonním čísle 829 829 829. Poté budou moci využít minutového hovoru zdarma.
"Díky nové koncepci využití reklamy v našich službách budou náklady na volání hrazeny z reklamních příjmů a nikoliv zákazníky," vysvětluje Jana Vyhlídalová z O2.
Na zmíněné lince zákazníky uvítá hlasový automat, který nejdříve vysvětlí princip služby. Poté vyzve k zadání telefonního čísla, se kterým chce volající spojit. Po přehrání 20-25 vteřinového spotu se hovor uskuteční.
Maximální délka hovoru je omezena na jednu minutu, po 45 vteřinách budou uživatelé upozorněni zvukovým signálem o blížícím se konci sponzorovaného hovoru.
Týdně bude možné uskutečnit pouze deset takových volání, registrací na stránkách platitokvido.cz však mohou zákazníci svůj limit zdvojnásobit. Maximálně si tak lze užít 80 minut bezplatného volání měsíčně.
Na Kvídovo číslo se nedovolají uživatelé předplacených karet, kteří mají nulový či záporný kredit. Pokud druhá strana hovor nepřijme, bude možné zadat nové telefonní číslo. Reklama se volajícímu již znovu nepřehraje.
Druhá strana navíc nepozná, že jde o sponzorovaný hovor; příchozí volání se zobrazí jako běžný hovor od dané osoby. Vodítkem může být jen minutový limit.
Sponzorované služby budou dostupné nejen zákazníkům mobilní sítě, ale i uživatelům pevných linek společnosti. V telefonních budkách, které Telefónica O2 taktéž provozuje, však volání zdarma nebude možné využít.
Společnost navíc nevylučuje, že bude Kvídovo volání v budoucnu dostupné i ze sítí konkurenčních operátorů. Nyní je pro jejich zákazníky připravena bezplatná informační linka na čísle 800 225 225.