Nabídka RadioMobilu je platná pro všechny klienty, tedy jak pro držitele tarifů, tak pro Twistující. RadioMobil si pochvaluje, že odlišným charakterem oslav chce poděkovat všem svým klientům a nikoliv paušálně zvýhodnit jednoho, jako to udělal EuroTel, který svému miliontému klientu nadělil milionek v hotovosti.
Řešení RadioMobilu má svůj půvab. Jde o poměrně výjimečnou marketingovou akci, kterou RadioMobil nepochybně vhodně reklamně zhodnotí. Ale ani EuroTel nepřišel se svojí Melounovou akcí zkrátka - nabídka milionu korun pro miliontého zákazníka byla dobrým pobídkovým faktem, proč se nechat zlákat do EuroTelí sítě. dobrým argumentem ze strany RadioMobilu ale je průhlednost celé akce - kdo bude devatenáctého volat, ten ušetří a bude tak spravedlivě podarován. Hezky a dosti jedovatě se vyjadřuje v tiskové zprávě RadioMobilu mluvčí Tereza Kakosová, když říká: "nechceme upřednostňovat jednotlivce jako to dělají jiní, ale chceme tímto krokem poděkovat všem našim klientům." Byl bych ale rád, kdyby si RadioMobil na svoje vlastní slova o upřednostňování vzpomněl v době, kdy zaváděl tarifní rozšíření Paegas Nej; to vyhradil jen majitelům nových tarifů, nikoliv těm, kteří trvají na starších tarifech Ekonom, Diamant, Manager a Aktiv.
Milionová akce EuroTelu byla opravdu zaměřena jen na jednoho člověka a u mnoha dealerů vzbuzovala apriori pochybnosti. Například, když EuroTel čekal na půlmiliontého klienta, řekl nám jeden z dealerů týden dopředu, že půlmiliontý zákazník nakoupí ve Vinohradském pavilonu. Trefil se přesně a na dotaz, jak to věděl, nám už jen tvrdil, že má dobrý odhad.
RadioMobil se ale také poněkud neprávem chlubí, že jeho akce je v České republice ojedinělá. Do jisté míry ano - nikdo zatím nenabídlo slevu na polovinu, EuroTel ale zhruba před rokem nabídl pro volání z metra měsíc zcela zdarma.
RadioMobil také spokojeně konstatuje, že jeho klientská základna roste rychleji, než klientská základna EuroTelu. Abych citoval ještě nějaký zaznamenání hodný výrok z tiskové zprávy Paegasu, vypíchnu ještě tuto větu:
Služeb sítě GSM Paegas, do níž RadioMobil jen během roku 1999 investoval 6 miliard korun, a tedy o miliardu více než druhý operátor, využívalo v polovině března 2000 více než 1.000.000 zákazníkù. Paegas se tak stal vedoucím operátorem na českém trhu v počtu nových aktivací, když v roce 1999 získal jako první v historii českého mobilního trhu více než 500.000 nových zákazníků a během prvních týdnù roku 2000 získal přes 125 tisíc nových klientů.
Na to může zajímavě navazovat výrok šéfa EuroTelu Eda Kingmana tak, jak ho zachytilo ČTK: "Druhý operátor RadioMobil již tři roky tvrdí, že dohání naši pozici na trhu a bude to pravděpodobně tvrdit i v budoucnu, ale nikdy nás nedožene. Naopak dle mého názoru bude mít pravděpodobně problémy s třetím operátorem."
Bohužel pro EuroTel pravdu má spíš RadioMobil - EuroTel v přílivu nových zákazníků výrazně ztrácí a zatím to nevypadá na velké změny do budoucna.