Jak již bylo řečeno v první části této sekvence článků,
Paegas ruší E-mail. Dle mých informací, získaných na infolince Paegasu, měly být rušeny všechny e-mailové adresy ve tvaru číslo@sms.paegas.cz, patřící zákazníkům s paušálem. Po vlně e-mailů, ve kterých jste mi vy, čtenáři, zasílali svoje verze informací, které jste obdrželi na infolinkách a infomailech, byl jsem nucen zkusit zákaznickou linku ještě dvakrát a po dvou shodných odpovědích změnit svoje stanovisko. Ruší se e-mailové adresy v číselné formě jen těm, kteří mají aktivované také textové adresy. Sám jsem zkoušel štěstí i přes Infomastera (e-mail na Web stránkách Paegase) a dostal jsem opět odpověď obsahující větu: "bude rušen všem s paušálem". Pokud sečtu svoje zkušenosti a ty, které jsem obdržel od ostatních zákazníků Paegasu prostřednictvím e-mailu, potom je skóre následující: Rušení jen u dvou adres / Rušení všem - 11:4.
Toto se nakonec potvrdilo (alespoň doufejme). Zde je prohlášení Jana Kadeřábka z Paegasu:
"Je to takhle - přesně podle instrukcí v rozesílaném dopise:
Akce se týká pouze standardních zákazníků (tedy nikoliv majitelů předplacených karet). Ti mají možnost aktivovat si kromě adresy založené na telefonním čísle ještě adresu libovolnou (alespoň co se textu před zavináčem týče). Rušení "číselné" adresy se přitom týká pouze těch, kteří mají nyní
dvě adresy."
To myslím vše určuje dostatečně. Tím by měly být vyřešeny všechny dotazy ohledně tohoto problému.