Oskarova samoobsluha už podporuje textovky

  • 1
Nemáte připojení k internetu a odmítáte trávit svůj čas procházením hlasových nabídek Oskarovy samoobsluhy? Používejte textové zprávy. Stačí zadat vhodné klíčové slovo a získáte všechny potřebné informace či si aktivujete požadované služby.

Nejmladší český mobilní operátor vychází vstříc svým zákazníkům a rozšiřuje možnosti Samoobsluhy, určené pro aktivní správu vašeho telefonního účtu. Po hlasovém informačním systému odrazujícím především zdlouhavostí jednotlivých kroků nebo speciálních internetových stránkách přichází na řadu v pořadí třetí způsob zadávání příkazů. Textové zprávy. Stačí znát příslušná klíčová slova a během krátkého okamžiku dostanete přímo požadované informace popřípadě změníte nastavení služeb. Jsou to navíc jediné textovky, za něž neplatíte.

Jediné, co k používání SMS přístupu potřebujete, je vaše číselné heslo. Pokud ho ještě nemáte, nezbude vám, než navštívit internetové stránky operátora, v případě, že jste ho zapomněli, musíte kontaktovat infolinku. Jakákoliv další komunikace se Samoobsluhou pak již bude moci probíhat přes textovky příslušného tvaru bezplatně odesílané na telefonní číslo 7700. Testovací provoz tohoto přístupu se blíží ke svému závěru a nejpozději do konce tohoto týdne bude SMS Samoobsluha již v běžném režimu. O datu spuštění Vás budeme informovat.


Pro kompletní seznam všech dostupných příkazů stačí odeslat SMS s klíčovým slovem SMS KODY a vzápětí obdržíte požadovaný výčet. Majitelé Oskaret mají pochopitelně k dispozici trochu odlišný seznam než ti, kteří používají tarifní programy. Pro ilustraci uvádíme příklad nejběžnějších služeb:


Tarify: informace o faktuře FAKT INFO xxxx
Oskarta: dobití oskarty DOBIJ OSK 123456789012 telcislo

Detailní seznam všech klíčových slov najdete na www.oskarmobil.cz

Ač se může nová služba zdát jakkoliv praktická, měla přijít na svět už mnohem dříve. Uvážíme-li, že první klienty Oskar získával především mezi méně znalými uživateli, preference internetového přístupu přes textovkový nebyla úplně logická. Na druhou stranu současná podoba Samoobsluhy by měla jít příkladem ostatním mobilním operátorům.