Oskar má milión zákazníků

Za 25 měsíců působení dosáhl i nejmladší český operátor GSM jednoho milionu klientů.
Z dnešní tiskové zprávy Oskara:

Dva roky, jeden měsíc a deset dnů po zahájení svého komerčního provozu dosáhl Oskar miliónu zákazníků.

Podle studie americké společnosti DiamondCluster patří Oskar díky svému tržnímu podílu mezi evropskými třetími operátory do elitní první čtveřice. Za sebou nechává i společnosti tak zvučných jmen jako One2One (Velká Británie), E-Plus (Německo), Finnet (Finsko), Bouygues (Francie), Vodafone Hungary (Maďarsko) nebo Telia DK (Dánsko). DiamondCluster uvádí, že za Oskarovým úspěchem stojí především koncept „kvalitních služeb za dostupnější ceny“, dokonale vybudovaná značka, jednoduchá a transparentní struktura tarifů, snadno použitelné služby a mimořádně rychle vystavěná síť.

Oskarův výsledek je ještě pozoruhodnější, srovná-li se s výkony dalších českých operátorů. Konkurenti měli po dvou letech budování své GSM sítě jen 450, respektive 300 tisíc zákazníků, tedy necelou polovinu a třetinu Oskarova stavu.

K tiskové zprávě dodáváme, že přestože je Oskarův výsledek opravdu pěkný, nelze zcela srovnávat jeho první dva roky s prvními dvěma roky jeho starších konkurentů. Jejich situace tehdy byla podstatně odlišná od současnosti, důvěra lidí v GSM se teprve budovala a i proto byl jejich rozjezd pomalejší.