Oskar inovuje styl své propagace

Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar.

PRAHA (ČIA) – Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar. Současně s ní mírně inovuje komunikaci s veřejností – například místo dosavadního sloganu "Pro každého. Každý den." bude používat nový slogan "Oskar. To dává smysl." Uvedla to viceprezidentka marketingu a prodeje Českého Mobilu Sylvie Scott.

Dosavadní reklamní kampaně Českého Mobilu získaly několik tuzemských i zahraničních ocenění. Firma se v nich snažila zejména přesvědčit o dostupnosti a potřebnosti mobilních telefonů pro nejširší veřejnost. Český Mobil spolupracoval s reklamní agenturou Young & Rubicam Praha, v srpnu loňského roku se však rozhodl vypsat nové výběrové řízení. Přestože do ní byla pozvána i agentura Young & Rubicam Praha, vítězem se stala společnost McCann-Erickson Praha. Agentura Young & Rubicam se ještě v loňském roce na základě vítězství v tendru stala novou reklamní agenturou konkurenčního Eurotelu, čímž podle zástupců Českého Mobilu porušila platnou smlouvu.

"Nový slogan má symbolizovat strategii, zaměřenou na řešení, dávající smysl především zákazníkovi," uvedla Scott. Nová komunikace pracuje s předměty a situacemi z denního života a transformuje je do mobilních řešení. Kampaň byla spuštěna 8. dubna a proběhne v televizi, tisku, na billboardech a v alternativních médiích. Režisérem spotů je Vladimír Michálek. "Chtěli jsme zachovat lidský tón a smysl pro humor našich dosavadních reklam," konstatovala Scott. Propagace se má zaměřit na spolehlivost sítě, možnost vrácení telefonu bez udání důvodu a možnost doručení až do domu. 

Nejmladší operátor Český Mobil zahájil provoz své sítě Oskar 1. března 2000 a ke konci prvního roku komerčního provozu získal více než 300 tisíc zákazníků. Ke konci loňského roku počet aktivních zákazníků překročil 858,4 tisíce. Podle údajů A-Connect investoval Český Mobil v roce 2000 do reklamy v médiích 914,6 milionu korun, v loňském roce pak 633,7 milionu korun.