Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Oskar inovuje styl své propagace

aktualizováno 
Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar.

PRAHA (ČIA) – Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar. Současně s ní mírně inovuje komunikaci s veřejností – například místo dosavadního sloganu "Pro každého. Každý den." bude používat nový slogan "Oskar. To dává smysl." Uvedla to viceprezidentka marketingu a prodeje Českého Mobilu Sylvie Scott.

Dosavadní reklamní kampaně Českého Mobilu získaly několik tuzemských i zahraničních ocenění. Firma se v nich snažila zejména přesvědčit o dostupnosti a potřebnosti mobilních telefonů pro nejširší veřejnost. Český Mobil spolupracoval s reklamní agenturou Young & Rubicam Praha, v srpnu loňského roku se však rozhodl vypsat nové výběrové řízení. Přestože do ní byla pozvána i agentura Young & Rubicam Praha, vítězem se stala společnost McCann-Erickson Praha. Agentura Young & Rubicam se ještě v loňském roce na základě vítězství v tendru stala novou reklamní agenturou konkurenčního Eurotelu, čímž podle zástupců Českého Mobilu porušila platnou smlouvu.

"Nový slogan má symbolizovat strategii, zaměřenou na řešení, dávající smysl především zákazníkovi," uvedla Scott. Nová komunikace pracuje s předměty a situacemi z denního života a transformuje je do mobilních řešení. Kampaň byla spuštěna 8. dubna a proběhne v televizi, tisku, na billboardech a v alternativních médiích. Režisérem spotů je Vladimír Michálek. "Chtěli jsme zachovat lidský tón a smysl pro humor našich dosavadních reklam," konstatovala Scott. Propagace se má zaměřit na spolehlivost sítě, možnost vrácení telefonu bez udání důvodu a možnost doručení až do domu. 

Nejmladší operátor Český Mobil zahájil provoz své sítě Oskar 1. března 2000 a ke konci prvního roku komerčního provozu získal více než 300 tisíc zákazníků. Ke konci loňského roku počet aktivních zákazníků překročil 858,4 tisíce. Podle údajů A-Connect investoval Český Mobil v roce 2000 do reklamy v médiích 914,6 milionu korun, v loňském roce pak 633,7 milionu korun. 

Autor:




Nejčtenější

rozbitý telefon
Revoluční patent: mobil si sám opraví prasklý displej

Zní to jako pořádné sci-fi, ale praskliny na displeji možná mobily v budoucnu opraví samy. Poslední patent Motoroly naznačuje, že se na takové technologii už...  celý článek

Motorola Moto X4
Toto je chystaná Moto X. Kdysi to bývala prémiovka

Řada Moto X bývala nejvyšší modelovou linií Motoroly, ale už loni tuto roli převzala kolekce Z. Nyní „xková“ řada hlásí návrat, ale model X4 nemíří na vrchol....  celý článek

Sony Xperia XZ1
Klasika bez výstředností a se skvělou výbavou. Nové top Sony se blíží

Sony si drží svůj styl a zavádění nových designových prvků nechává jiným. Proto i chystaná Xperia XZ1 bude konzervativně vypadající smartphone, ovšem se...  celý článek

TP-Link Neffos X1 Max
Vyrábí hlavně routery, teď se vrhli na smartphony. A docela jim to jde

Při pohledu na značku TP-Link si mnoho z nás vzpomene na logo na domácím routeru, ovšem asi málokdo si ji spojí se smartphonem. To se však může brzy změnit,...  celý článek

Alcatel Pop 4 (6)
Smartphonový Obr XXL za rozumné peníze. Test Alcatel Pop 4 (6)

Značka Alcatel dodává na trh celou řadu cenově atraktivních smartphonů, které přitom nesahají ke zbytečným kompromisům. Na první pohled je takovým přístrojem i...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

(Ilustrační snímek)
O2 zůstane O2 minimálně do roku 2022, možná ještě o pět let déle

Operátor O2, majoritně vlastněný skupinou PPF, se domluvil se španělskou společností Telefónica na prodloužení používání ochranné známky O2. Tu může používat...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Operátora O2 zlobil mobilní internet. Zpomaloval se a vypadával

Na problémy s mobilním internetovým připojením upozorňovali uživatelé operátora na jeho facebookových stránkách. Připojení bylo několik hodin nestabilní,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.