Oskar dnes začíná firemním zákazníkům nabízet virtuální síť

Firemní zákazníci Oskara, současní i budoucí, mají nyní možnost vytvořit si z mobilních telefonů ve firmě virtuální privátní síť, která jim přinese nižší hovorné a další služby, zjednodušující komunikaci a dohled nad ní.

Oskar ode dneška, 30. ledna 2002, nabízí svým firemním zákazníkům možnost zřízení firemní sítě, tzv. VPN (virtual Private Network). Tato služba umožňuje vytvořit z telefonů jedné firmy malou síť, v jejímž rámci je nižší sazba za volání a čísla je lze vytáčet zkráceně. Podle vyjádření firmy Oskar lze zavedením VPN snížit náklady na hovorné ve firmě v průměru o 5 - 15%.

Oskar VPN také umožňuje nastavením různých práv volání pro každého zaměstnance firmy. Firmy také mohou díky Oskar VPN využít zkrácených číslovacích plánů, vytvářet vlastní uživatelské skupiny, optimalizovat pravidla volání zaměstnanců, použít vždy nejkratší cesty při uskutečnění volání a užívat další praktické volby. Oskar VPN nabízí i operativní změny oprávnění všech účastníků, včetně zařazení nových, nebo vyřazení již neaktivních účastníků. Podrobnosti o tom, co je to VPN a jak funguje najdete v našem článku o VPN.

Služba Oskar VPN je určena všem firemním zákazníkům užívající minimálně 10 SIM karet. Aktivace služby je zdarma, měsíční příplatek k paušálu každé zařazené karty je 20 Kč. Firma může kombinovat službu Oskar VPN (1,50 Kč/ 1 minuta v rámci sítě Oskar VPN) a službu OskarExtra (2,- Kč / 1 minuta volání do sítě Oskar).

Firemním zákazníkem Oskara se však může stát i odběratel jediné SIM karty. i obyčejný živnostník (potřebuje IČO) se tak může dostat k některým základním službám, nabízeným firemním zákazníkům - zvýhodněné místní i zahraniční volání, zvýhodněné ceny telefonů a příslušenství a přednostní řešení problémů, například pomocí OskarBusinessLinky.

Na speciální infolince OskarBusinessKontakt s číslem 0800 77 77 00 je možné získat veškeré informace o Oskarových službách pro firemní klientelu. Aktuální informace jsou stále dostupné i v odkazu „Služby pro firmy“ na stránkách http://www.oskarmobil.cz.

Oskar postupně dohání ztrátu, kterou zatím má v oblasti nabídky pro firemní zákazníky za ostatními dvěma operátory. Zavedením VPN se jim již přiblížil, i když ještě bude muset implementovat některé další služby, aby mohl konkurovat službám, které umožňují VPN Eurotelu a Paegasu. Zatím se chybějící snaží dohnat pílí a osobním, vstřícným přístupem k zákazníkům. V minulém roce mu to podle výsledků průzkumu agentury Milward Brown pomohlo k získání sedmiprocentního podílu na trhu firemních zákazníků.