Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Operátoři vás nenechají na pokoji ani na záchodě

aktualizováno 
Reklamní poutače našich operátorů najdete i na velmi netradičních místech. Požádali jsme proto jejich zástupce, aby nám své netradiční formy reklamy blíže představili. Nyní se můžete podívat, kde všude na vás lákadla našich tří největších operátorů čekají.

Reklamy operátorů naleznete i na toaletách... | foto: Profimedia.cz

Přišli jsme na to náhodou. Na pisoáru jedné pražské hospůdky, kde před námi stanula reklama Vodafonu. Ptala se nás, zda "bychom to chtěli nabitější."

Operátor však nelenil a svou provokativní reklamu s ohnutou pistolkou umístil i na dámské toalety, avšak s pozměněným dotazem: "Dáváte přednost nabitějšímu?"

Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone

Reklama svůj účel očividně splnila. "Vědí moc dobře, co dělají. Už jen to, že se tu o těch reklamách bavíme, na nás nepřímo působí," řekl nám jeden nejmenovaný kreativec.

Originalitě se meze nekladou

Reklamy našich operátorů však nalezneme i na mnohem zajímavějších místech a některé z nich skrývají hlubší podtext než jen ten, kdy je (ne)nabitá pistolka přirovnávána k více či méně nabité mužské chloubě.

Každá z nich má však za úkol jediné: oslovit přesně tu cílovou skupinu, která se na daném místě nejčastěji vyskytuje. Kde všude tedy nalezneme reklamy našich operátorů a jak originální jsou?

Zůstaneme-li ještě chvíli u Vodafonu, nalezneme ve výčtu netradičních reklam například i zajímavé nálepky na poštovní schránky či zcela obyčejný a z pohledu nákladů velmi úsporný "trhací" inzerát propagující firemní web. Méně úspornou záležitostí je pak přebarvení celé vlakové soupravy na trase C pražského metra.

Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone
Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone Netradiční reklamní plochy operátora Vodafone

Reklamu Vodafonu dokonce naleznete i na tankovacích pistolích u vybraných čerpacích stanic. Jednoduché a zároveň velmi chytré. Jak by řekl náš redakční kolega: "Vždyť si to vem: kam asi těch pět minut, co tankuješ, koukáš? Na stojan a...tankovací pistoli."

Jste dostatečně sexy?

T-Mobile je na tom s přesným cílením své reklamy velmi podobně. Velmi často propaguje své zvýhodnění Girls Talk. Reklamy na tuto službu můžete najít v parfumerii ve formě papírků pro testování vůní nebo na zrcadlech obchodů s módním oblečením.

Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile
Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile

Kreativu na propagování nových kreditních tarifů pak můžete nalézt s doplňující větičkou "podle vaší chuti" zastrčenou v jídelních lístcích vybraných restaurací.

Kromě služeb se T-Mobile chlubí i svou hitparádou T-Music, jejíž propagaci naleznete na pivních táccích či ve formě grafických kreativ umístěných na pečlivě vybíraných místech; tedy na těch, kde se nejčastěji vyskytuje výkvět naší moderní civilizace.

Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-MobileNetradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile Netradiční reklamní plochy operátora T-Mobile

Originalita? Raději megalománie...

Ani O2 na tom se svou kreativitou není zas tak na štíru. Své reklamy zaměřuje více než na originalitu na masový dopad: přemalovává celé zastávky městské hromadné dopravy či po vzoru Vodafonu přebaluje pražské mosty vlastní reklamou. Zajímavě působí i billboardy ve tvaru dominových kostek či "průhledné" reklamní poutáky.

Za nejoriginálnější reklamní tah Telefónicy lze považovat polepená madla ve vybraných vozech MHD. Jednotlivá madla totiž představují bonus, který si může zákazník ke své službě vybrat. A pokud jsme u Vodafonu zmínili přemalované pražské metro, O2 má zas vlastní letadlo. - více zde

Netradiční reklamní plochy operátora O2 Netradiční reklamní plochy operátora O2 Netradiční reklamní plochy operátora O2Netradiční reklamní plochy operátora O2 Netradiční reklamní plochy operátora O2 Netradiční reklamní plochy operátora O2

Reklamy jsou všude

Reklamy (nejen) našich operátorů na nás zkrátka číhají na každém kroku. Někdy jsou otravné, někdy stačí být jen více pozorný a člověk se občas i zasměje, co to zas ta reklamní agentura vymyslela. Pokud jste ve vašem okolí přišli na nějakou další netradiční reklamu, neváhejte se o svůj zážitek podělit na našem redakčním emailu.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Chtěl se vyfotit na záchodě. Omylem vystřelil a dostal šest let

Striptýzové kluby slibují nevšední zážitky, střelba mezi ně ovšem nepatří. O takový netradiční zážitek se loni 17. prosince návštěvníkům klubu Lust ve...  celý článek

Počet objednávek na Galaxy S8 předčil dosavadní rekord předchůdce o 30 procent
Hlasový asistent Bixby vám poslouží i v Česku. Pokud mluvíte anglicky

Samsung uvolnil svého hlasového asistenta i na český trh, stále však umí jen anglicky a korejsky.  celý článek

Samsung Galaxy S8
Prodeje Galaxy S8 nemusí být růžové, pomoci by mohl Note 8

Samsung při zmínce o prodejích svého nového top modelu pouze sdělil, že se prodává nejlépe v historii, ale žádná čísla neuvedl. Nyní to vypadá, že prodeje...  celý článek

Samsung Galaxy S8
Samsung S8+ v prodeji i ve verzi pro dvě SIM. Jeden slot je kombinovaný

Samsung začal na českém trhu oficiálně prodávat dvousimkovou verzi svého top modelu Galaxy S8+. Ovšem řešení neumožní používat dvě SIM a paměťovou kartu...  celý článek

Samsung Galaxy Note 8
Toto je nejlepší smartphone od Samsungu. Poprvé má duální foťák

Zapomeňte na nepovedený Note 7, Samsung totiž představil jeho nástupce, který je králem mobilů současnosti. Note 8 má tu nejlepší možnou výbavu, velký displej...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
O2 zůstane O2 minimálně do roku 2022, možná ještě o pět let déle

Operátor O2, majoritně vlastněný skupinou PPF, se domluvil se španělskou společností Telefónica na prodloužení používání ochranné známky O2. Tu může používat...  celý článek

Ilustrační snímek
ČTÚ smetl ze stolu žádosti virtuálů. Roaming je pro ně noční můrou

Již v průběhu května obdržel Český telekomunikační úřad od tří virtuálních operátorů žádosti o povolení účtovat příplatek k roamingu. Virtuálové bez vlastní...  celý článek

Ilustrační snímek
O2 zrychluje datové přenosy. V Praze je prý nejrychlejším operátorem

Výstavba nových vysílačů, navýšení kapacity sítě i využívání více kapacitních vrstev najednou umožnilo společnosti O2 docílit vyšší průměrné rychlosti 4G LTE....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.