Sazka Arena se možná brzy přejmenuje - zájem projevilo O2

Sazka Arena se možná brzy přejmenuje - zájem projevilo O2 | foto: Aerodata

Operátoři útočí - O2 chce Sazka Arenu, Vodafone filmový festival

  • 33
Operátoři mění své sponzorské strategie a poohlíží se po nových možnostech, kde mohou propagovat své jméno. O2 pošilhává po Sazka Areně, Vodafone zas pravděpodobně sáhne po Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech.

Podle včerejších Hospodářských novin je O2 v jednání o název sportovní haly v pražských Vysočanech. Úspěšná Sazka Arena se tak možná v budoucnu změní na O2 Arenu podobně jako slavný Millenium Dome v Londýně.

"V současné chvíli probíhají jednání se společností Sazka o možné spolupráci v rámci arény," potvrdil nám Martin Žabka z O2 s tím, že operátor do podepsání smlouvy nebude průběh ani obsah jednání komentovat.

Po nástřiku letadla je tak Sazka Arena další v pořadí netradičních sponzorských aktivit operátora. Současně je však logickým krokem, který zajistí, že na O2 Extraligu nebudeme muset chodit jen do T-Mobile Areny v Holešovicích. O2 je totiž hlavním sponzorem letošního ročníku naší nejvyšší hokejové soutěže.

Skončí spolupráce se Žlutými lázněmi?

Operátor zároveň s největší pravděpodobností ukončí spolupráci s pražskými Žlutými lázněmi. Současné O2 Žluté lázně tak možná za necelý rok změní svůj název, přičemž se spekuluje o zájmu Vodafonu. To však odmítá nejen tisková mluvčí Žlutých lázní, ale také zástupci našeho nejmenšího operátora.

"V tuto chvíli jsou Žluté lázně stále O2 Žluté lázně. Žádné jednání o změně sponzora neprobíhá," říká Hana Jurášková, tisková mluvčí oblíbeného relaxačně-sportovního centra. Z velmi důvěryhodných zdrojů však víme, že Žluté lázně s největší pravděpodobností opustí střed sponzorského hledáčku operátora O2.

To, zda novým sponzorem bude vážně Vodafone, je ale zatím ve hvězdách. Samotný operátor tvrdí, že o tento objekt nemá zájem. Prý ani nespadá do jeho nové sponzorské strategie. Ta má svůj základní kámen položen v letošních závodech Formule 1, které odstartovaly již tuto neděli Velkou cenou Austrálie.

Červená pro formule a film

Vodafone se totiž stal hlavním partnerem týmu McLaren Mercedes. Logo operátora můžeme spatřit na letošních monopostech a na kombinézách a oblečení pilotů i mechaniků. Vodafone také bude využívat závodní stáj jako tahák pro svůj 3G portál Live!. Podle prvních indicií se mu může spolupráce s tímto týmem i značně vyplatit, jelikož oba monoposty McLarenu dojely v nedělním závodě na stupně vítězů.

Zároveň se Vodafone pouští do partnerství s letošním Febiofestem a velký otazník visí nad Mezinárodním filmovým festivalem v Karlových Varech. "Partneři MFF Karlovy Vary budou oficiálně představeni podle tradice festivalu na první tiskové konferenci. Až do této doby nebudeme s ohledem na ostatní partnery účast jednotlivých partnerských subjektů potvrzovat či zveřejňovat," odmítla potvrdit zájem Vodafonu o partnerství Uljana Donátová, tisková mluvčí festivalu.

"Film je jednou z oblastí, kam by chtěl Vodafone v budoucnu směřovat své aktivity," odpověděl na přímý dotaz ohledně filmového festivalu Jakub Hrabovský z Vodafonu. Možnou spolupráci tak nepotvrdil, avšak ani nevyvrátil. To znamená jediné - Vodafone s největší pravděpodobností o spolupráci s touto významnou akcí jeví zájem.

T-Mobile má Rosu, Robbieho a Holešovice

T-Mobile již delší dobu setrvává na postu hlavního partnera české fotbalové reprezentace. Jeho jméno nese i hokejová hala Sparty známější pod označením T-Mobile aréna. Růžový operátor se ve svých sponzorských akcích zaměřuje i na hudbu, což potvrzuje zejména spolupráce s významnými světovými zpěváky jako Madonna či Robbie Williams.