S posíláním fotografií, obrázků a melodií přišly na podzim 2002 společnosti Eurotel a T-Mobile. Ve využití služby zpočátku bránilo malé množství cenově dostupných telefonů. Jejich cena se z původní úrovně kolem 20.000 korun několikanásobně snížila. V současnosti mají operátoři v nabídce kolem dvou desítek přístrojů. Uživatelé si mohou nejen posílat fotografie pořízené mobilním telefonem, ale mohou si stahovat obrazové zpravodajství, pohlednice či videosekvence.
Mobilní operátor T-Mobile registruje podle mluvčího Jiřího Hájka více než milion uživatelů, kteří mají MMS aktivované. Počet zákazníků, kteří loni v prosinci odeslali alespoň jednu multimediální zprávu, se meziročně zvýšil o více než 300 procent a podobně vzrostl i počet odesílaných zpráv.
Operátoři podle mluvčího Oskara Petra Šindlera zaznamenali růst zájmu o posílání MMS zejména o loňských letních prázdninách a o Vánocích. Na konci roku 2004 mělo multimediální služby u Oskara aktivováno přes 300.000 uživatelů, což je zhruba o 140 procent více než v květnu stejného roku.
Eurotel sdělí aktuální údaj o počtu uživatelů MMS až příští týden spolu s hospodářskými výsledky. Podle neoficiálních informací se počet uživatelů výrazně neliší od T-Mobile.
Počet posílaných zpráv MMS podle Hájka letos dále poroste. „Již dnes nemusejí zákazníci zdaleka tolik jako v počátcích služby přemýšlet, zda ten, komu chtějí poslat MMS zprávu, má, nebo nemá patřičný telefon,“ dodal. Uživatelé navíc mohou posílat
z mobilního telefonu zprávy o velikosti až 300 kilobajtů, což umožňuje poslat najednou až deset fotografií pořízených telefonem.