Mobil iDNES.cz

Ptejte se Davida Duroně, marketingové ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone

David Duron
velikost textu:
vydáno 30.7.2008 14:00
Ptejte se online Davida Duroně, marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone, na novou revoluční předplacenku nazvanou Nabitá karta.
OTÁZKA: Dobrý den Davide. Mám na Vás jeden dotaz: Proč nelze u Nabité karty aktivovat zvýhodnění? Je to záměr (odlišení mezi tarify a pre-paid kartami), nebo to není technicky možné? Díky! Janda
David Duron ODPOVĚĎ: Dobry den, naším prvním záměrem bylo pořádně rozvířit stojaté vody v nabídce předplacených služeb - nabídnout stejné výhody tarifů také předplacenkářům. Jde o první krok v naší hlasové revoluci. Zájem konkurenčních zákazníků ukazuje, že to byl správný krok. 30.7.2008 14:05
OTÁZKA: Dobrý den pane marketingový řediteli.Má otázku chystáte podobnou službu jako je vodafone sms gratis která zklidila obrovský Úspěch? Děkuji Tom
David Duron ODPOVĚĎ: Dobry den, troufám si říci, že Vodafone je v oblasti mobilní reklamy hodně napřed. Nedávno jsme spustili mobilní hry zdarma výměnou za zobrazení reklamy a tímto směrem půjdeme i nadále. Celé toto odvětví je ovšem stále v plenkách, ale děláme všechno pro to, aby jeho kojenecké období brzy skončilo :-) 30.7.2008 14:10
OTÁZKA: Chystáte nějaké další služby výměnou za reklamu? Třeba takový internet v mobilu? Šetřílek
David Duron ODPOVĚĎ: pekny den, nechte se překvapit, viz. moje odpověď výše. 30.7.2008 14:10
OTÁZKA: Dobrý den, Jak zjišťujete, co si zákazníci vlastně přejí? Jak víte, že NECHTĚJÍ účtování 1+1 (po sekundách), že nechtějí MMs třeba za 5 Kč, že nechtějí nějaký rozumný datový tarif? Jak může jakýkoliv TARIF konkurovat standardní předplacence, kde je volání v rámci sítě pod 3 Kč za minutu. To nenabízí žádný tarif ani nová karta. traveller
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den přeji, Vodafone provádí poměrně velký počet marketingových výzkumů, kterými se snaží zjišťovat potřeby našich zákazníků (stávajících i budoucích). Pro zákazníky naší konkurence byla právě možnost atraktivních cen při volání do konkurenčních sítí velkou prioritou. Za druhé jsme chtěli přijít s revolučním produktem, který jako první představí tarify na předplacené kartě. Tedy, kopírujeme ceny našich Nabitých tarifů i ve světě předplacených karet. Děkuji 30.7.2008 14:20
OTÁZKA: Hezký den, zajímalo by mě, zda uvedete konkurenci pro T-Mobile Surf+ a O2 Internet v mobilu. A zda toto půjde i na předplacené kartě. Obdobný paušál pro internet v mobilu mi u vás citelně chybí. Šnekáč
David Duron ODPOVĚĎ: Hezký den i Vám. Jsem přesvědčen o tom, že Vám brzy uděláme radost. Děkuji za dotaz 30.7.2008 14:22
OTÁZKA: Dobrý den! Používám tarif nabito 350,ale zvažuji přechod na Nabitou kartu. Bude pro mě výhodnější, u paušálu se mi neodečítají poplatky za přenesená data ( využívám GPRS k psaní sms ), pouze za hovory a sms. Takže i když částku neprovolám, zaplatím navíc za data. Neuvažujete o tom, že by i u paušálu se odečítalo vše. Děkuji a na shledanou Petráček
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, oba světy mají sva pro a proti. Nabitou kartou se je snažíme k sobě přibližovat. V tuto chvíli především na úrovni hlasu a SMS. Nevylučuji, že tento revoluční princip budeme používat i na jiné služby. Další revoluci, kterou tento rok představíme se bude týkat právě dat. Děkuji Vám 30.7.2008 14:26
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl, zda Vodafone zavede přístroj Sony-Ericsson C702. Jako archeolog potřebuji telefon, co něco vydrží. A hodně nemile mě překvapilo, že Vodafone nezavedl Samsung M110. Posledním odolnějším přístrojem ve Vaší nabídce tak byla Nokia 5500... Děkuji a mnoho zdaru. Josef Kovář
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, v tuto chvíli pozorně sledujeme nabídku dodavatelů telefonů, protože bychom rádi do našeho portfolia zařadili některý z připravovaných outdoorových telefonů. Budem rádi, pokud Vám třeba pomůžeme k zajimavým "výkopávkovým" objevům .-). Děkuji za dotaz 30.7.2008 14:28
OTÁZKA: Kdy Vodafone místo stálé snahy o nové zákazníky pomocí karet začne nabízet moderní služby zákazníkům stávajícím??? Co třeba použitelný rychlý mobilní internet, místo předražených 190 kbps v Připojení nastálo. Stejně tak, termíny 3G a UMTS se dnes už nepovažují za sprosté slovo, ale za standard nejen v západní Evropě, ale i na Slovensku a v Chorvatsku, kdy bude u nás? ŽIŽLA
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Rád bych Váš dotaz rozdělil na 2 oblasti: 1) Internet v mobilním telefonu a 2) Mobilní připojení k Internetu. K bodu č.1: Do mobilního telefonu chceme přenést maximum služeb, které znáte z Internetu a nemusím hovořit jen v budoucím čase: Dnes je k dispozici zdarma ICQ, celé portfolio hlavních služeb portálu Seznam.cz a také přístupy k emailovým účtům velkých portálů. K "urychlení" stahování lze dospět 2 cestami. Zvýšíte přenosovou rychlost nebo přizpůsobíte zobrazování stránek v mobilu (renderujete podobně jako Opera Mini). Druhou oblastí je Mobilní připojení: O pojmech, které popisujete víme a taky mohu přihodit další: LTE, WiMax, WiFi. Do připojení EDGE jsme investovali nemalé prostředky, pokrýváme už takřka 80% populace v ČR a pokud se vám z vysokou pravděpodobností stane, že jste mimo dosah 3G či tzv. 4G nabízíme možnost datového USB sticku na připojení k Intenetu http://www.vodafone.cz/osobni/data/zarizeni/flash.htm . Děkuji za dotaz, DD 30.7.2008 14:41
OTÁZKA: Bude Vodafone prodávat v Česku Centro? Podle http://www.nytimes.com/2008/06/13/business/13palm.html?_r=2&ref=technology&oref=slogin&oref=slogin je "Centro will now be sold in the United States by Verizon Wireless... Verizon Wireless is a venture of Verizon Communications and the Vodafone Group." Jan
David Duron ODPOVĚĎ: Zdravím Vás, tento model konkrétně neplánujeme, ale do konce roku představíme alternativu, která se mu plně vyrovná. Děkuji 30.7.2008 14:41
OTÁZKA: Je pravda, ze od zari budete nabizet nove tarify? ja
David Duron ODPOVĚĎ: Připravujeme spoustu novinek .-)Děkuji 30.7.2008 14:43
OTÁZKA: Dobrý den, volání za 3kč do všech sití není zas až tak špatná věc ale dobití kreditu 2100kč za mesic je pro většinu zákazníků nedostupné vypatí se to vubec někomu ? JOJO
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, dobrá otázka. Když víte, že potřebujete volat hodně, dobijete si více. Pokud víte, že budete volat méně, méně si dobijete. To je výhoda naší Nabité karty. U tarifů tuto flexibilitu máte sice také (pokud si budete pořád měnit tarif), ale u nás to jde jednodušeji. Neuvazujeme zákazníky smlouvami a dáváme jim svobou využívat naše služby kdykoli a v takové míře, jak potřebují. Děkuji, DD 30.7.2008 14:47
OTÁZKA: Dobry den, jak je tedy uspesna ta nova karta? Kolik uzvatelu na ni preslo? Jardis
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Jak vám odpovědět a vlastně neprozradit tajná data .-). Nedáváme si malé cíle a i přesto dosahujeme více než 140% plnění cílů v počtu zákazníků. Ukazuje se, že naše nabídka zabrala. Zejména u zákazníků naší konkurence, kteří tak mohou volat za stejné sazby do všech sítí. Jen podotýkám, že pro splnění firemních cílů není nutné obvolávat zákazníky konkurence a nabízet jim 50% slevy na tzv. neomezené služby .-). Děkuji , DD 30.7.2008 14:53
OTÁZKA: Dobrý den! Ještě jeden dotaz, chystáte do prodeje MT Nokia N82 případně Samsung Omnia? Děkuji Petráček
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, místo N82 budeme mít zajímavější model Nokia 6220 Classic, který nabídne stejné parametry. Děkuji za dotaz, DD 30.7.2008 14:55
OTÁZKA: Potřebuju ryhlé mobilní připojení. Mám rád vodafone, ale v tomhle jste pořád v pravěku. Kdy přijdete s něčím rychlým? Jarek
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, taky máme rádi své zákazníky a jak jsem již psal výše, internet je pro nás zajímavou oblastí, které se nyní věnujeme a ještě v tomto roce představíme několik novinek. Děkuji, DD 30.7.2008 14:57
OTÁZKA: Jak to vypadá s prodejem telefonu Apple iPhone 3G? S jakými tarify bude dostupný a kdy bude nabízen? Díky. Martin
David Duron ODPOVĚĎ: Vypadá to DOBŘE, bude brzy, bude za DOBROU cenu a jak už je ve Vodafone DOBRÝM zvykem, k ničemu Vás nebudeme nutit. Děkuji , DD 30.7.2008 14:59
OTÁZKA: Nechystáte povinný přestup z Vodafone divoké karty na Nabitou kartu? Bude letos opět Vánoční dárek v podobě 20% kreditu navíc se zvýhodněním dlouhodobých zákazníků? M.S.
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, nic takového nechystáme. Divoká karta je výhodná pro uživatele, kteří hodně telefonují do sítě Vodafone a karta Nabitá pro zákazníky naší konkurence, kteří k nám přešli a rádi si volají i do sítě jiné než Vodafone. Z toho tedy plyne, že každá má svou cílovou skupinu, každá z nich je velice populární a my populární věci nerušíme. DD 30.7.2008 15:01
OTÁZKA: Dobry den, jak to bude se sluzbou Student SMS Gratis po konci srpna, kdy ma skoncit? Uz se tento cas kvapem blizi a me jako studenta vyuzivajiciho tuto vychytavky by to docela zajimalo. Dekuji. Jindřich
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, ničeho se nebojte, vše se včas dozvíte. SMS Gratis bude fungovat dále. Děkuji 30.7.2008 15:02
OTÁZKA: Dobrý den, nebojíte se, že konkurence vás bude chtít přemoci v této předplacence? Martinek
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. na tuto situaci jsme zvyklí. Ať už se jednalo o Kreditní (nabité) tarify, se kterými jsme přišli jako první, ať už se jednalo o studentskou nabídku, popřípadě o stejné výhody pro všechny (Pro nové i stávající) nebo odměňování věrnosti či mobilní reklamu, vždy jsme ukázali konkurenci směr. Konkurenční boj vítáme (férový), ale na prvním místě je u nás opravdu zákazník. Děkuji , DD 30.7.2008 15:05
OTÁZKA: Dobry den, dovolim se zeptat na jednu z Vasich nabidek neomezenych balicku sluzeb – aktivoval jsem si Pripojeni na dlouho, po zkusebni dobe jsem ho zrusil a aktivoval jsem si Pripojeni na stalo. Jake prekvapeni pro me bylo, kdyz na fakture bylo Pripojeni na stalo zauctovano – na infolince mi operatorka sdelila, ze se zdarma na zkousku da vyuzit pouze jeden z techto balicku, dalsi aktivace, i kdyz jineho balicku, je uz za beznou cenu. Proc tedy v reklamach rikate ze se muze aktivovat kterykoli balicek zdarma na zkousku?? Nebylo by lepsi pouzit pouzit hvezdicku s odkazem na male pismo pod carou:-) nabidky, kde by bylo uvedeno, ze pouze prvni aktivace jednoho z techto balicku je zdarma a dalsi, byt zcela jiny balicek (na stalo – na dlouho), je uz zpoplatnen... Myslim si, ze je to vhodnejsi, nez neinformovat o dane skutecnosti vubec... Dekuji za Vasi odpoved Mohl byste se vyjadril k cenam MMS, Vas (myslim dnes uz byvala) pan reditel asi pred pul rokem (březen 2008) napsal v podobnem rozhovoru, v jakem jste nyni Vy, na otazku snizeni cen MMS: „Dobry den, prosime jeste o mlae strpeni, ceny za MMS skutecne klesnou. (citace)“. Co znamena u Vodafone male strpeni?? Dekuji S pozdravem Vas verny zakaznik Petr J. Petr Jarema
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Omlouvám se Vám. U datových balíčků jde vždy jen o jeden. S odstraňování hvězdiček a poznámek pod čarou jsme začli také jako první. Jde o postupný proces a na tomto určitě zapracujeme. Nicméně opravdu platí, že ostatní balíčky si můžete na zkoušku opravdu vyzkoušet zdarma. Děkuji 30.7.2008 15:10
OTÁZKA: Vodafone prý blokuje stránky s dětskou pornografií - jak to funguje? Jde o placenou službu? LIDA
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Vodafone chrání děti před riziky, které na ně mohou v mobilním telefonu číhat (např. dětská pornografie). Rodiče mohou svým dětem ZCELA zdarma aktivivat službu Dětský profil, která zamezuje k přístupu k nevhodnému obsahu. Více než 20.000 zákazníků si tuto službu už aktivovalo. Děkuji DD 30.7.2008 15:13
OTÁZKA: Dobry den, k mobilnimu pripojeni - priznam se, ze vzhledem k tomu, ze ho potrebuju spis vyjimecne (vetsinou jsem u pevny linky), nemam potrebu resit rychlost, na obcasnou praci mi edge bohate postaci vzdy. Mym problem je mnozstvi - nepotrebuji neomezene pripojeni (15MB je pro vyuziti s operou mini jakztakz, pro pda je to uz horsi a pro notebook je to nepouzitelne), potrebuji obcas pripojit ntb - odhaduji tak 150-300MB za mesic by bylo vyhovujici i s rezervou - pro me. Soucasne moji psychologickou hranici za zalozni mobilni pripojeni je cena okolo 200 korun (v porovnani s pevnym pripojenim). Nezvazujete nasadit rozumnejsi limity (0-150, 150-400, 400+)? Pocitam, ze vsech, kdo vyuziji maximum se to moc tykat nebude, a ti, kdo vyuzivaji mobilni pripojeni jako mobilni, nikoli jako substituci pevne, jenom zajasaji. Marek
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Jak jsem již psal výše, internet je další oblast, ve které chceme spustit revoluci na trhu. DD 30.7.2008 15:14
OTÁZKA: Dobrý den, neplánujete náhodou zavedení podobné služby na volání zdarma jako je Kvido u O2? Děkuji Lukáš
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, neplánujeme. Tato služba už byla v několika zemích spuštěna a záhy pro neúspěch ukončena. V oblasti mobilní relkamy si vybíráme perspektivnější cesty :-), děkuji DD 30.7.2008 15:15
OTÁZKA: Pane Duroni, chtěla bych se jestě zeptat k tomu blokování pornografického obsahu v mobilech - máte vůbec jako Vodafone právo na blokování stránek? Dělá to ještě někdo v Evropě? Děkuji za odpověd, Lida Lída
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den Lido, před nevhodným obsahem chrání děti většina Evropských operátorů. Jsme rádi, že v této oblasti můžeme spolupracovat s nejrespektovanější organizací - Internet Watch Foundation -, která neustále monitoruje stránky s nevhodným obsahem, tedy i dětskou pornografií. Asi nemusím zmiňovat kauzu Kuřim či podobný případ z nedávné doby (Havlíčkův Brod), kdy si pachatel našel svou dětskou oběť právě přes internet... DD 30.7.2008 15:20
OTÁZKA: Dobrý den, co je to za nesmysl, že zákazníci si přejí účtování 60+1? Pokud by se udělal průzkum, tak 98% řekně, že chce účtování 1+1. Můžete nám tedy vysvětlit, jak jste na to přišli nebo spíše jste si to vymysleli? Kuron
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, chápu vaše rozhořčení, ale uroveň tarifikace není kupodivu to, čemu by zákazníci věnovali svou pozornost. To zřejmě vedlo naši konkurenci k zavedení účtování 60+60. My jsme jako první přišli s vteřinovým účtováním po první minutě. Zákazníci si přejí úpravu jednotkových cen a věřím, že v této oblasti jim dáváme nejvíce. DD 30.7.2008 15:23
OTÁZKA: Dobry den, pripravujete nejaky benefit klub? Mj. mrzi mne, ze mate na webu blog a takovy podstatny detail, jako ze Vam nejde sms brana tam treba nenapisete. Nemel by byt jen o chlubeni. Petr
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud došlo ke krátkodobému výpadku naší brány, omlouvam se Vám. Jinak Vaší poznámku o zveřejnění v našem blogu beru jako dobrý podnět. Děkuji DD 30.7.2008 15:25
OTÁZKA: Dobrý den, co říkáte na možnost platby pomocí NFC integrovaného do mobilu ? Viz včerejší tisková zpráva O2 CZ ? NFC
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, je to určitě jedna z budoucích platebních technologií. Skupina Vodafone už delší dobu pilotuje několik řešení založených na této technologii. Čekáme tedy na výsledky testu, pokud vše dopadne dobře, překvapíme i my .-), DD 30.7.2008 15:27
OTÁZKA: A co cena za MMSky ? 11Kc je podle me celkem vysoka. Zdenik
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Pokud jste zákazníkem Vodafone, tak mrkněte zde: http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ceny/balicky/placene_balicky/mms_balicek.htm a cena 7 Kč za MMS určitě atraktivní je. Samozřejme 7 kč včetně DPH, ostatně jako u všech našich cen. Mockrát všem děkuji za dotazy, mějte se fajn, DD 30.7.2008 15:31
zpět na osobnost