Ptejte se Davida Duroně, marketingové ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone

David Duron
velikost textu:
vydáno 30.7.2008 14:00
Ptejte se online Davida Duroně, marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone, na novou revoluční předplacenku nazvanou Nabitá karta.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 30. července 2008 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den Davide. Mám na Vás jeden dotaz: Proč nelze u Nabité karty aktivovat zvýhodnění? Je to záměr (odlišení mezi tarify a pre-paid kartami), nebo to není technicky možné? Díky! Janda
David Duron ODPOVĚĎ: Dobry den, naším prvním záměrem bylo pořádně rozvířit stojaté vody v nabídce předplacených služeb - nabídnout stejné výhody tarifů také předplacenkářům. Jde o první krok v naší hlasové revoluci. Zájem konkurenčních zákazníků ukazuje, že to byl správný krok. 30.7.2008 14:05
OTÁZKA: Dobrý den pane marketingový řediteli.Má otázku chystáte podobnou službu jako je vodafone sms gratis která zklidila obrovský Úspěch? Děkuji Tom
David Duron ODPOVĚĎ: Dobry den, troufám si říci, že Vodafone je v oblasti mobilní reklamy hodně napřed. Nedávno jsme spustili mobilní hry zdarma výměnou za zobrazení reklamy a tímto směrem půjdeme i nadále. Celé toto odvětví je ovšem stále v plenkách, ale děláme všechno pro to, aby jeho kojenecké období brzy skončilo :-) 30.7.2008 14:10
OTÁZKA: Chystáte nějaké další služby výměnou za reklamu? Třeba takový internet v mobilu? Šetřílek
David Duron ODPOVĚĎ: pekny den, nechte se překvapit, viz. moje odpověď výše. 30.7.2008 14:10
OTÁZKA: Dobrý den, Jak zjišťujete, co si zákazníci vlastně přejí? Jak víte, že NECHTĚJÍ účtování 1+1 (po sekundách), že nechtějí MMs třeba za 5 Kč, že nechtějí nějaký rozumný datový tarif? Jak může jakýkoliv TARIF konkurovat standardní předplacence, kde je volání v rámci sítě pod 3 Kč za minutu. To nenabízí žádný tarif ani nová karta. traveller
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den přeji, Vodafone provádí poměrně velký počet marketingových výzkumů, kterými se snaží zjišťovat potřeby našich zákazníků (stávajících i budoucích). Pro zákazníky naší konkurence byla právě možnost atraktivních cen při volání do konkurenčních sítí velkou prioritou. Za druhé jsme chtěli přijít s revolučním produktem, který jako první představí tarify na předplacené kartě. Tedy, kopírujeme ceny našich Nabitých tarifů i ve světě předplacených karet. Děkuji 30.7.2008 14:20
OTÁZKA: Hezký den, zajímalo by mě, zda uvedete konkurenci pro T-Mobile Surf+ a O2 Internet v mobilu. A zda toto půjde i na předplacené kartě. Obdobný paušál pro internet v mobilu mi u vás citelně chybí. Šnekáč
David Duron ODPOVĚĎ: Hezký den i Vám. Jsem přesvědčen o tom, že Vám brzy uděláme radost. Děkuji za dotaz 30.7.2008 14:22
OTÁZKA: Dobrý den! Používám tarif nabito 350,ale zvažuji přechod na Nabitou kartu. Bude pro mě výhodnější, u paušálu se mi neodečítají poplatky za přenesená data ( využívám GPRS k psaní sms ), pouze za hovory a sms. Takže i když částku neprovolám, zaplatím navíc za data. Neuvažujete o tom, že by i u paušálu se odečítalo vše. Děkuji a na shledanou Petráček
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, oba světy mají sva pro a proti. Nabitou kartou se je snažíme k sobě přibližovat. V tuto chvíli především na úrovni hlasu a SMS. Nevylučuji, že tento revoluční princip budeme používat i na jiné služby. Další revoluci, kterou tento rok představíme se bude týkat právě dat. Děkuji Vám 30.7.2008 14:26
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl, zda Vodafone zavede přístroj Sony-Ericsson C702. Jako archeolog potřebuji telefon, co něco vydrží. A hodně nemile mě překvapilo, že Vodafone nezavedl Samsung M110. Posledním odolnějším přístrojem ve Vaší nabídce tak byla Nokia 5500... Děkuji a mnoho zdaru. Josef Kovář
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, v tuto chvíli pozorně sledujeme nabídku dodavatelů telefonů, protože bychom rádi do našeho portfolia zařadili některý z připravovaných outdoorových telefonů. Budem rádi, pokud Vám třeba pomůžeme k zajimavým "výkopávkovým" objevům .-). Děkuji za dotaz 30.7.2008 14:28
OTÁZKA: Kdy Vodafone místo stálé snahy o nové zákazníky pomocí karet začne nabízet moderní služby zákazníkům stávajícím??? Co třeba použitelný rychlý mobilní internet, místo předražených 190 kbps v Připojení nastálo. Stejně tak, termíny 3G a UMTS se dnes už nepovažují za sprosté slovo, ale za standard nejen v západní Evropě, ale i na Slovensku a v Chorvatsku, kdy bude u nás? ŽIŽLA
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Rád bych Váš dotaz rozdělil na 2 oblasti: 1) Internet v mobilním telefonu a 2) Mobilní připojení k Internetu. K bodu č.1: Do mobilního telefonu chceme přenést maximum služeb, které znáte z Internetu a nemusím hovořit jen v budoucím čase: Dnes je k dispozici zdarma ICQ, celé portfolio hlavních služeb portálu Seznam.cz a také přístupy k emailovým účtům velkých portálů. K "urychlení" stahování lze dospět 2 cestami. Zvýšíte přenosovou rychlost nebo přizpůsobíte zobrazování stránek v mobilu (renderujete podobně jako Opera Mini). Druhou oblastí je Mobilní připojení: O pojmech, které popisujete víme a taky mohu přihodit další: LTE, WiMax, WiFi. Do připojení EDGE jsme investovali nemalé prostředky, pokrýváme už takřka 80% populace v ČR a pokud se vám z vysokou pravděpodobností stane, že jste mimo dosah 3G či tzv. 4G nabízíme možnost datového USB sticku na připojení k Intenetu http://www.vodafone.cz/osobni/data/zarizeni/flash.htm . Děkuji za dotaz, DD 30.7.2008 14:41
OTÁZKA: Bude Vodafone prodávat v Česku Centro? Podle http://www.nytimes.com/2008/06/13/business/13palm.html?_r=2&ref=technology&oref=slogin&oref=slogin je "Centro will now be sold in the United States by Verizon Wireless... Verizon Wireless is a venture of Verizon Communications and the Vodafone Group." Jan
David Duron ODPOVĚĎ: Zdravím Vás, tento model konkrétně neplánujeme, ale do konce roku představíme alternativu, která se mu plně vyrovná. Děkuji 30.7.2008 14:41
OTÁZKA: Je pravda, ze od zari budete nabizet nove tarify? ja
David Duron ODPOVĚĎ: Připravujeme spoustu novinek .-)Děkuji 30.7.2008 14:43
OTÁZKA: Dobrý den, volání za 3kč do všech sití není zas až tak špatná věc ale dobití kreditu 2100kč za mesic je pro většinu zákazníků nedostupné vypatí se to vubec někomu ? JOJO
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, dobrá otázka. Když víte, že potřebujete volat hodně, dobijete si více. Pokud víte, že budete volat méně, méně si dobijete. To je výhoda naší Nabité karty. U tarifů tuto flexibilitu máte sice také (pokud si budete pořád měnit tarif), ale u nás to jde jednodušeji. Neuvazujeme zákazníky smlouvami a dáváme jim svobou využívat naše služby kdykoli a v takové míře, jak potřebují. Děkuji, DD 30.7.2008 14:47
OTÁZKA: Dobry den, jak je tedy uspesna ta nova karta? Kolik uzvatelu na ni preslo? Jardis
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Jak vám odpovědět a vlastně neprozradit tajná data .-). Nedáváme si malé cíle a i přesto dosahujeme více než 140% plnění cílů v počtu zákazníků. Ukazuje se, že naše nabídka zabrala. Zejména u zákazníků naší konkurence, kteří tak mohou volat za stejné sazby do všech sítí. Jen podotýkám, že pro splnění firemních cílů není nutné obvolávat zákazníky konkurence a nabízet jim 50% slevy na tzv. neomezené služby .-). Děkuji , DD 30.7.2008 14:53
OTÁZKA: Dobrý den! Ještě jeden dotaz, chystáte do prodeje MT Nokia N82 případně Samsung Omnia? Děkuji Petráček
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, místo N82 budeme mít zajímavější model Nokia 6220 Classic, který nabídne stejné parametry. Děkuji za dotaz, DD 30.7.2008 14:55
OTÁZKA: Potřebuju ryhlé mobilní připojení. Mám rád vodafone, ale v tomhle jste pořád v pravěku. Kdy přijdete s něčím rychlým? Jarek
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, taky máme rádi své zákazníky a jak jsem již psal výše, internet je pro nás zajímavou oblastí, které se nyní věnujeme a ještě v tomto roce představíme několik novinek. Děkuji, DD 30.7.2008 14:57
OTÁZKA: Jak to vypadá s prodejem telefonu Apple iPhone 3G? S jakými tarify bude dostupný a kdy bude nabízen? Díky. Martin
David Duron ODPOVĚĎ: Vypadá to DOBŘE, bude brzy, bude za DOBROU cenu a jak už je ve Vodafone DOBRÝM zvykem, k ničemu Vás nebudeme nutit. Děkuji , DD 30.7.2008 14:59

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.