Ptejte se Davida Duroně, marketingové ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 30. července 2008 do 15:00
OTÁZKA:
Dobrý den Davide. Mám na Vás jeden dotaz: Proč nelze u Nabité karty aktivovat zvýhodnění? Je to záměr (odlišení mezi tarify a pre-paid kartami), nebo to není technicky možné? Díky!
Janda
ODPOVĚĎ:
Dobry den, naším prvním záměrem bylo pořádně rozvířit stojaté vody v nabídce předplacených služeb - nabídnout stejné výhody tarifů také předplacenkářům. Jde o první krok v naší hlasové revoluci. Zájem konkurenčních zákazníků ukazuje, že to byl správný krok.
30.7.2008 14:05
OTÁZKA:
Dobrý den pane marketingový řediteli.Má otázku chystáte podobnou službu jako je vodafone sms gratis která zklidila obrovský Úspěch? Děkuji
Tom
ODPOVĚĎ:
Dobry den, troufám si říci, že Vodafone je v oblasti mobilní reklamy hodně napřed. Nedávno jsme spustili mobilní hry zdarma výměnou za zobrazení reklamy a tímto směrem půjdeme i nadále. Celé toto odvětví je ovšem stále v plenkách, ale děláme všechno pro to, aby jeho kojenecké období brzy skončilo :-)
30.7.2008 14:10
OTÁZKA:
Chystáte nějaké další služby výměnou za reklamu? Třeba takový internet v mobilu?
Šetřílek
ODPOVĚĎ:
pekny den, nechte se překvapit, viz. moje odpověď výše.
30.7.2008 14:10
OTÁZKA:
Dobrý den,
Jak zjišťujete, co si zákazníci vlastně přejí? Jak víte, že NECHTĚJÍ účtování 1+1 (po sekundách), že nechtějí MMs třeba za 5 Kč, že nechtějí nějaký rozumný datový tarif?
Jak může jakýkoliv TARIF konkurovat standardní předplacence, kde je volání v rámci sítě pod 3 Kč za minutu. To nenabízí žádný tarif ani nová karta.
traveller
ODPOVĚĎ:
Dobrý den přeji, Vodafone provádí poměrně velký počet marketingových výzkumů, kterými se snaží zjišťovat potřeby našich zákazníků (stávajících i budoucích). Pro zákazníky naší konkurence byla právě možnost atraktivních cen při volání do konkurenčních sítí velkou prioritou. Za druhé jsme chtěli přijít s revolučním produktem, který jako první představí tarify na předplacené kartě. Tedy, kopírujeme ceny našich Nabitých tarifů i ve světě předplacených karet. Děkuji
30.7.2008 14:20
OTÁZKA:
Hezký den, zajímalo by mě, zda uvedete konkurenci pro T-Mobile Surf+ a O2 Internet v mobilu. A zda toto půjde i na předplacené kartě. Obdobný paušál pro internet v mobilu mi u vás citelně chybí.
Šnekáč
ODPOVĚĎ:
Hezký den i Vám. Jsem přesvědčen o tom, že Vám brzy uděláme radost. Děkuji za dotaz
30.7.2008 14:22
OTÁZKA:
Dobrý den!
Používám tarif nabito 350,ale zvažuji přechod na Nabitou kartu. Bude pro mě výhodnější, u paušálu se mi neodečítají poplatky za přenesená data ( využívám GPRS k psaní sms ), pouze za hovory a sms. Takže i když částku neprovolám, zaplatím navíc za data. Neuvažujete o tom, že by i u paušálu se odečítalo vše. Děkuji a na shledanou
Petráček
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, oba světy mají sva pro a proti. Nabitou kartou se je snažíme k sobě přibližovat. V tuto chvíli především na úrovni hlasu a SMS. Nevylučuji, že tento revoluční princip budeme používat i na jiné služby. Další revoluci, kterou tento rok představíme se bude týkat právě dat. Děkuji Vám
30.7.2008 14:26
OTÁZKA:
Dobrý den, rád bych věděl, zda Vodafone zavede přístroj Sony-Ericsson C702. Jako archeolog potřebuji telefon, co něco vydrží. A hodně nemile mě překvapilo, že Vodafone nezavedl Samsung M110. Posledním odolnějším přístrojem ve Vaší nabídce tak byla Nokia 5500... Děkuji a mnoho zdaru.
Josef Kovář
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, v tuto chvíli pozorně sledujeme nabídku dodavatelů telefonů, protože bychom rádi do našeho portfolia zařadili některý z připravovaných outdoorových telefonů. Budem rádi, pokud Vám třeba pomůžeme k zajimavým "výkopávkovým" objevům .-). Děkuji za dotaz
30.7.2008 14:28
OTÁZKA:
Kdy Vodafone místo stálé snahy o nové zákazníky pomocí karet začne nabízet moderní služby zákazníkům stávajícím??? Co třeba použitelný rychlý mobilní internet, místo předražených 190 kbps v Připojení nastálo. Stejně tak, termíny 3G a UMTS se dnes už nepovažují za sprosté slovo, ale za standard nejen v západní Evropě, ale i na Slovensku a v Chorvatsku, kdy bude u nás?
ŽIŽLA
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Rád bych Váš dotaz rozdělil na 2 oblasti: 1) Internet v mobilním telefonu a 2) Mobilní připojení k Internetu. K bodu č.1: Do mobilního telefonu chceme přenést maximum služeb, které znáte z Internetu a nemusím hovořit jen v budoucím čase: Dnes je k dispozici zdarma ICQ, celé portfolio hlavních služeb portálu Seznam.cz a také přístupy k emailovým účtům velkých portálů. K "urychlení" stahování lze dospět 2 cestami. Zvýšíte přenosovou rychlost nebo přizpůsobíte zobrazování stránek v mobilu (renderujete podobně jako Opera Mini).
Druhou oblastí je Mobilní připojení: O pojmech, které popisujete víme a taky mohu přihodit další: LTE, WiMax, WiFi. Do připojení EDGE jsme investovali nemalé prostředky, pokrýváme už takřka 80% populace v ČR a pokud se vám z vysokou pravděpodobností stane, že jste mimo dosah 3G či tzv. 4G nabízíme možnost datového USB sticku na připojení k Intenetu http://www.vodafone.cz/osobni/data/zarizeni/flash.htm . Děkuji za dotaz, DD
30.7.2008 14:41
OTÁZKA:
Bude Vodafone prodávat v Česku Centro?
Podle http://www.nytimes.com/2008/06/13/business/13palm.html?_r=2&ref=technology&oref=slogin&oref=slogin
je "Centro will now be sold in the United States by Verizon Wireless... Verizon Wireless is a venture of Verizon Communications and the Vodafone Group."
Jan
ODPOVĚĎ:
Zdravím Vás, tento model konkrétně neplánujeme, ale do konce roku představíme alternativu, která se mu plně vyrovná. Děkuji
30.7.2008 14:41
OTÁZKA:
Je pravda, ze od zari budete nabizet nove tarify?
ja
ODPOVĚĎ:
Připravujeme spoustu novinek .-)Děkuji
30.7.2008 14:43
OTÁZKA:
Dobrý den,
volání za 3kč do všech sití není zas až tak špatná věc ale dobití kreditu 2100kč za mesic je pro většinu zákazníků nedostupné vypatí se to vubec někomu ?
JOJO
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, dobrá otázka. Když víte, že potřebujete volat hodně, dobijete si více. Pokud víte, že budete volat méně, méně si dobijete. To je výhoda naší Nabité karty. U tarifů tuto flexibilitu máte sice také (pokud si budete pořád měnit tarif), ale u nás to jde jednodušeji. Neuvazujeme zákazníky smlouvami a dáváme jim svobou využívat naše služby kdykoli a v takové míře, jak potřebují. Děkuji, DD
30.7.2008 14:47
OTÁZKA:
Dobry den, jak je tedy uspesna ta nova karta? Kolik uzvatelu na ni preslo?
Jardis
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Jak vám odpovědět a vlastně neprozradit tajná data .-). Nedáváme si malé cíle a i přesto dosahujeme více než 140% plnění cílů v počtu zákazníků. Ukazuje se, že naše nabídka zabrala. Zejména u zákazníků naší konkurence, kteří tak mohou volat za stejné sazby do všech sítí. Jen podotýkám, že pro splnění firemních cílů není nutné obvolávat zákazníky konkurence a nabízet jim 50% slevy na tzv. neomezené služby .-). Děkuji , DD
30.7.2008 14:53
OTÁZKA:
Dobrý den! Ještě jeden dotaz, chystáte do prodeje MT Nokia N82 případně Samsung Omnia? Děkuji
Petráček
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, místo N82 budeme mít zajímavější model Nokia 6220 Classic, který nabídne stejné parametry. Děkuji za dotaz, DD
30.7.2008 14:55
OTÁZKA:
Potřebuju ryhlé mobilní připojení. Mám rád vodafone, ale v tomhle jste pořád v pravěku. Kdy přijdete s něčím rychlým?
Jarek
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, taky máme rádi své zákazníky a jak jsem již psal výše, internet je pro nás zajímavou oblastí, které se nyní věnujeme a ještě v tomto roce představíme několik novinek. Děkuji, DD
30.7.2008 14:57
OTÁZKA:
Jak to vypadá s prodejem telefonu Apple iPhone 3G? S jakými tarify bude dostupný a kdy bude nabízen? Díky.
Martin
ODPOVĚĎ:
Vypadá to DOBŘE, bude brzy, bude za DOBROU cenu a jak už je ve Vodafone DOBRÝM zvykem, k ničemu Vás nebudeme nutit. Děkuji , DD
30.7.2008 14:59
předchozí | 1 2 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.