Viceprezident Vodafone Mario Mele
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. března 2010 do 10:55
OTÁZKA:
Kdy konečně posílíte infrastrukturu pro internetovou samoobsluhu. Neustálé výpadky, nedostupnosti. Teď s nástupem TNM nejdou aktivovat balíčky a programy na pevnou atd.
Nechcete konečtě trochu zainvestovat do vybavení? Miliard máte dost, nebo málo?
Tomáš
ODPOVĚĎ:
jsme si vědomi vzrůstající zájmu o naši samoobsluhu, posilujeme ji průběžně a v současné době také pracujeme na zcela nové infrastruktuře. v případě výpadku jednoho zákaznického kanálu, vždy posilujeme ostatní
18.3.2010 11:47
OTÁZKA:
Dobry den. Uvedomujete si nevyhodnost TNM pro vetsinu lidi ve srovnani s nabitymi tarify? Dost tezko lze kalkulovat s tim, jaky pomer SMS a minut pristi mesic vyuziju. Skoda, jinak by to byl jednoznacne krok kupredu.
Rafter
ODPOVĚĎ:
testovali a vytvářeli jsme vše se zákazníky, novým tarifům proto velmi věříme
18.3.2010 11:48
OTÁZKA:
Dobry den,
zakaznici si casto stezuji na nefunkcnost internetove samobsluhy. Snad kazdy mesic narazim na hlasku "Prihlasovani prave nefunguje" nebo "Prihlasit se do samoobsluhy lze pouze s cislem u Vodafonu".
Pracuje se v ramci zavedeni novych tarifu i na vetsi spolehlivosti internetove samoobsluhy?
Aktualni stav samoobsluhy je take spise "rozpracovany" nez plne funkcni.
Zivan
ODPOVĚĎ:
uvědomujeme si rostoucí zájem o naši samoobsluhu, posilujeme ji průběžně a v současné době také pracujeme na zcela nové infrastruktuře. v případě výpadku jednoho zákaznického kanálu, vždy posilujeme ostatní
18.3.2010 11:58
OTÁZKA:
Před dvěma dny se mi stalo, že síť Vodafone se na 3 hodiny odmlčela, prostě v okolí vysílaly jen konkurenční Operátoři a Vodafone se ztratil.
Péče o zákazníky Vodafone mi sdělili, že v okolí kde jsem se nacházel se nic neopravovalo a závada nebyla žádná a výpadek proudu jsem nezaznamenal.
Je to vůbec možné aby Vodafone nezjistil ani zpětně, že vám vysílače nefungují.
PS: Telefony hlásily vyhledávám signál a byli mi nabídnuty jen jiné sítě.
testováno na 4ks mobilních telefonů s různými SIM.
vvv=== tuto část prosím nezveřejnit ===vvv
Pokud budete mít zájem podrobnosti zašlu emailem.
roman.martini@seznam.cz
Roman
ODPOVĚĎ:
dobrý den, děkujeme za informaci, k výpadkům sítě z různých důvodů samozřejmě dochází, vždy je pro nás prioritou vše opravit co nejdříve tak, aby výpadkem byli zákazníkci ovlivněni minimálně. pokud signál vypadne, je dobré vypnout a zapnout mobil. často se může jednat o krátkodobý výpadek, ale pokud zůstanete v dosahu pouze jednoho vysílače, telefon nový signál bez vypnutí a zapnutí nemusí přijmout
18.3.2010 12:03
OTÁZKA:
Dobrý den,sice to nijak nesouvisí na téma přímo,ale rád bych se zeptal zda bude Vodafone časem také provozovat pro internet i technolidii LTE. Zda-li se dá sdělit asi přibližný termín a zda-li bude opět takto pomalé rozšiřování signálu jako u 3G. A plánujete vůbec pokrýt signálem 3G stávající rozsah GSM? Tj. vše kde je teď běžný signál
JK75
ODPOVĚĎ:
soustředíme se nyní na pokrývání ČR signálem 3G, které bereme jako cestu k budoucímu LTE v řádu několika let
18.3.2010 12:06
OTÁZKA:
Dobrý den,
zrovna dneska se na iDnes objevil článek o tom, že by v zájmu snížení kriminality mohlo být dobré zrušit anonymní předplacené karty, podobně jako to už udělali v jiných státech. Co si o tom myslíte vy?
Doc. Odine
ODPOVĚĎ:
myslíme si, že zákazníci jsou na předplacené karty v součané podobě zvyklí a každá změna by byla v jejich neprospěch. na řešení kriminality s policií v rámci zákona intenzivně spolupracujeme. zrušení předplacených karet nebo jejich povinná registrace by ale nejspíš problémy jen přesunula jinam
18.3.2010 12:11
OTÁZKA:
Dobrý den, vaše nové tarify Na míru jsou fajn, ale jako stávající zákazník musím zavolat operátorovi. Proč tarif nejde změnit přes Samoobsluhu? Zavoláním totiž ztratím možnost sjednat si tarif Po svém. Děkuji za odpověď.
Karla
ODPOVĚĎ:
stačí zavolat pouze jednou a aktivovat si nové tarify. při jejich vytváření jsme kladli důraz na to, aby si zákazník mohl všechny další změny provést pohodlně a samostatně přes internetovou samoobsluhu
18.3.2010 12:13
OTÁZKA:
Dobrý den, budete mít na obchodech dostupné telefony, které bych si mohl na nějakou dobu vyzkoušet bez nutnosti koupě?
Děkuji
Emil
ODPOVĚĎ:
zákazníkům nabízíme záruku spokojenosti, zakoupený telefon mohou do 30 dnů nepoškozený v orignálním balení vrátit zpět, pokud s ním nejsou spokojeni
18.3.2010 12:17
OTÁZKA:
Co budete delat se studentskymi zvyhodnenimi, ktere byly u tarifu nabito? Udelate nejake zvyhodneni pro studenty i na vase nove tarify?
Petr
ODPOVĚĎ:
ano, chystáme studentská zvýhodnění i na nové tarify, zatím je brzy na detaily
18.3.2010 12:18
OTÁZKA:
Dobry den,
bude i v dubnu 50% sleva na tarif Pripojeni na stalo pro nove zakazniky?
Petr
ODPOVĚĎ:
nechystáme se tuto nabídku v dubnu inzerovat, chystáme ale jiné promo nabídky
18.3.2010 12:25
OTÁZKA:
Dobry den, zajimalo by me vic informaci ohledne planovaneho otevreni novyci fransizovych obchodu. Kde mohu ziskat vice informaci? Dekuji a preji pekny den. P.C.
Pavel
ODPOVĚĎ:
Více informací naleznete zde: http://www.vodafone.cz/o_vodafonu/dodavatele/partnerske_prodejny/index.htm
18.3.2010 12:28
OTÁZKA:
(EN)
Good day moreprezident Mario Mele:
Hello You to Prague.I finally stop lying to clients with coverage of Vodafone''s 3G.
We are discussing wrote last year, fled and deed.
1) As the project fell Ikaros ?
http://www.mobilmania.cz/clanky/projekt-ikaros-vodafone-testuje-ufonuv-internet/sc-3-a-1124070/default.aspx
2) When you stop to limit customers,surfer Vodafone on the Internet not only in mobile ?
3) Yesterday (in Wednesday) I received a call from the call center at 09:01 if you want for a long time on internet discount the cost of CZK 525.00 I politely sent her ass because in my internet 650.00 CZK without commitments from the competition (Telefonica O2),namely from November 2009.
Pavel Šorf (28.11.1977) Krucemburk (Křížová) Havlíčkův Brod Nokia N85 773655321
Pavel Šorf (32)
ODPOVĚĎ:
Co se týče FUP, s rozvojem 3G zvěžujeme změny, o kterých budeme informovat, až budou aktuální.
Co se týče Ikarosu, v současné době vyhodnocujeme data od našich testerů a na základě těchto dat se rozhodneme o dalším postupu.
Děkuji za všechny dotazy a hezký den. Mario Mele
18.3.2010 12:33
předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.