Viceprezident Vodafone Mario Mele
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. března 2010 do 10:55
OTÁZKA:
Dobrý den! Před rokem a půl jsem se rozhodoval, u kterého operátora si pořídím iPhone. Byť jsem byl do té doby zákazník Vodafone, zvítězilo svojí nabídkou O2, a to především tím, že bylo schopné nabídnout atraktivní balíček služeb přímo pro uživatele iPhone, včetně daleko lepšího a stále se rozšiřujícího pokrytí datového 3G. Za půl roku mi končí úvazek, postupně se zabývám otázkou, co dál? Co mi bude moci Vodafone nabídnout, aby mi to stálo za to vrátit se do řad jeho klientů?
Tomáš
ODPOVĚĎ:
Prosím napište na mario.mele@vodafone.com a můj tým se vám ozve s nabídkou.
18.3.2010 11:18
OTÁZKA:
Dobry den, zajimalo by mne, proc se VF vraci do "praveku" s nakupem presne definovanych volnych jednotek. Nebyl by daleko lepsi tarif na miru, ktery by fungoval jako predplacenka (odecitalo by se vse, ne jen minuty a sms jako u nabitych tarifu) s tim, ze cim vyssi by byl "pausal" tim lepsi by byla cena urcitych jednotek?
LiveBomb
ODPOVĚĎ:
Kdykoli přijdeme s novou nabídkou, testujeme ji předem důsledně na záklaznících a tato nabídka je také vytvořena podle jejich preferencí. Tarify na míru jsou také nejflexibilnější na trhu, vybrat by si z nich měl každý.
18.3.2010 11:20
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych vědět kdo pro VF udělal poslední reklamu s chameleony a zda bude mít nějaké pokračování nebo další úpravy?
Děkuji
Luděk Filip
ODPOVĚĎ:
Kampaň vytvářela agentura Y&R Czech Republic a na pokračování se můžete těšit brzy.
18.3.2010 11:22
OTÁZKA:
Dobrý den! Před rokem a půl jsem se rozhodoval, u kterého operátora si pořídím iPhone. Byť jsem byl do té doby zákazník Vodafone, zvítězilo svojí nabídkou O2, a to především tím, že bylo schopné nabídnout atraktivní balíček služeb přímo pro uživatele iPhone, včetně daleko lepšího a stále se rozšiřujícího pokrytí datového 3G. Za půl roku mi končí úvazek, postupně se zabývám otázkou, co dál? Co mi bude moci Vodafone nabídnout, aby mi to stálo za to vrátit se do řad jeho klientů?
Tomáš
ODPOVĚĎ:
viz předcozí odpověď, přesně tuto otázku jsem odpovídal před chvílí
18.3.2010 11:24
OTÁZKA:
Dobrý den, zajímalo by mě, proč si nemůžu změnit tarif nabito na nový tarif na míru přes int. samoobsluhu? Na prodejně jsem musel vše zdlouhavě řešit po telefonu. :-(
Aleš
ODPOVĚĎ:
Prosím konktaktujte pro tuto změnu zákaznickou linku 800 77 00 77, nové tarify si ale už budete moci kdykoli měnit samostatně na webu
18.3.2010 11:25
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat k novým tarifům Na míru. Popravdě řečeno jsem očekával "trochu více". V sousedním Rakousku je možné mít za 10 € 1000 volných minut do všech sítí a 1000 SMS. Naopak v ČR se člověk dostane ke služným cenám za volání teprve u retenčních nabídek nebo u "rádoby virtuálních operátorů". Myslíte si, že se podobné nabídky dočkáme někdy i ČR? Má další otázka se týká internetu, plánuje Vodafone v budoucnu ADSL intenet? Děkuji a přeji pěkný den.
Pavel
ODPOVĚĎ:
Nabízíme nejvýhodnější ceny na českém trhu. Kde myslíte, že by byly ceny na českém trhu bez Vodafonu?
18.3.2010 11:27
OTÁZKA:
A ještě prosím jedna otázka, proč nenabídnete něco jako O2 SK Tarif O2 FER? Volání třeba do sousedních státu za stejnou sazbu, myslím že yb to bylo konkurence schopné, vždyť jste na stejné pozici jako O2 SK, a za stejných podmínek jste přišly na trh.
A prosím na Slovensu je horší ekonomika a i TRh a dokázají tam dát lepší tarify. Děkuji
Suedoo
ODPOVĚĎ:
Nabízíme v rámci nových tarifů podobnou možnost vzít si paušální tarif bez nutnosti platit jakýkoli měsíční poplatek a zcela bez závazku jako všechny další tarify.
18.3.2010 11:29
OTÁZKA:
Dobrý den,
když se budou ostatní tarify rušit, znamená to, že si budu muset za svůj starý tarif zvolit nějaký nový druh tarifu??? A jak to bude s tarifem Odepiš??? Děkuji
Honza
ODPOVĚĎ:
drtivá většina zákazníků může zůstat na stávajícím tarifu, prosím kontaktujte mě přímo na mario.mele@vodafone.com, abychom se podívali konkrétně na Váš případ
18.3.2010 11:31
OTÁZKA:
Dobrý den,
podle mě tarify na míru jsou tak, že podle toho kolik v daný měsíc provolám či odeberu služeb mi bude naúčtován pro mě nejvýhodnější tarif.
Přece nemohu vědět který tarif bude pro mě v následující měsíc vhodné?
Proč to takto není na míru?
děkuji za odpověď
Roman
ODPOVĚĎ:
To je zajímavý nápad, dobrá inspirace do budoucna.
18.3.2010 11:32
OTÁZKA:
Zdravím, můj dotaz je následující:
Je informace , ze lze s neomezeným tarifem volat ze zahraničí jen za spojovací poplatek a dále pak za 1min/0Kč, pravdivá?
díky
Jenda
Jenda
ODPOVĚĎ:
Ano, to je pravda, pokud máte aktivovaný Vodafone Passport.
18.3.2010 11:33
OTÁZKA:
Když se připojím k internetu více jak 17km od domava, tak za to platím nehorázné peníze. Těch 17 km znamená, že překročím slovenskou hranici. Nechystáte nějaký přijatelný datový roaming pro EU - třeba jen na malé množství dat (stažení pošty, nějaké základní zprávy .....) Dík za odpověď.
¨Vlastik
ODPOVĚĎ:
Máme datové balíčky pro surfování z ciziny na den či na měsíc, kde je jasně daný objem dat a jasná cena,více najdete zde http://www.vodafone.cz/osobni/sluzby_nastaveni/roaming_a_zahranici/roaming/roaming_data/roaming_data_den_stalo/index.htm jedno MB pak vyjde i na 7 Kč v rámci Připojení ze zahraničí na den
18.3.2010 11:37
OTÁZKA:
Hezký den! Chtěl bych se zaptat zda a pokud ano, tak kde budou nové prodejny Vodafone.
Ať se daří.
Z.
Zdeněk
ODPOVĚĎ:
O umístění se teprve bude rozhodovat, první prodejny budeme otevírat v průběhu léta. Pokud máte osobně zájem prodejnu otevřít, prosím kontaktujte nás.
18.3.2010 11:39
OTÁZKA:
Dobrý den, připravujete nějaké studentské zvýhodnění k tarifům Na míru?Případně kdy?
Děkuji za odpověď.
Ondřej Svoboda
ODPOVĚĎ:
viz předchozí odpověď
18.3.2010 11:39
OTÁZKA:
Jaký je nejvýhodnější tarif pro zákazníka, který chce jen telefonovat a nechce utratit více jak 300Kč měsíčně.
100minut hovoru do všech sítí by mělo stačit.
Roman
ODPOVĚĎ:
velmi to záleží na vašich potřebách, prosím zavolejte naši zákaznickou linku 800 77 77 77, kde vám sestaví tarif přesně podle vašich potřeb.
18.3.2010 11:41
OTÁZKA:
Dobry den
proc jste nenechali v nabidce nabite tarify? vase nove tarify na miru zase tak super nejsou
jarek š
ODPOVĚĎ:
nové tarify jsme dlouho testovali a spoluvytvářeli se zákazníky a díky tomu víme, že vyhovují různým potřebám
18.3.2010 11:43
předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.