O2 Extra

O2 Extra | foto: O2, koláž Mobil iDNES.cz

O2 zrušilo program Benefit, firemním zákazníkům body propadly

  • 116
Telefónica O2 se rozhodla zrušit stávající Benefit program a nahradit ho programem O2 Extra. Může jej sice využívat širší okruh zákazníků, firemní zákazníci ale o nasbírané výhody přijdou.

Telekomunikační operátor Telefónica O2 se rozhodl změnit svůj věrnostní program O2 Benefit. Od 20. března 2009 ho nahradil program O2 Extra. Už nebude odměňovat pouze tarifní zákazníky mobilních služeb. Do nového projektu se tak mohou přihlásit nejen uživatelé mobilních tarifů O2, ale i uživatelé předplacených služeb, pevných linek a datových služeb. O ukončení Benefitu informuje stávající uživatele osobní dopis nebo textová zpráva.

V rámci O2 Extra mohou uživatelé získávat celou řadu výhod. Například vstupenky na koncerty, sportovní akce a výhodné nabídky od partnerů z oblastí relax, zdraví, sport, kultura. Místo dosavadních telefonů, příslušenství či dalších odměn tak budou zákazníci O2 získávat spíše nehmotné odměny. Výhodou ale je, že například vstupenka na koncert bude pro běžného uživatele mobilního telefonu přece jen dostupnější než třeba nový mobilní telefon. K jeho získání bylo totiž nutné provolat poměrně vysoké částky.

Nespokojeni se však cítí někteří firemní zákazníci. Nedostali totiž šanci proměnit své získané Benefit body za odměny. Zatímco členové programu O2 Benefit z řad rezidentních zákazníků mohou své body utratit na nákup produktů a služeb běžným způsobem až do konce měsíce, firemním zákazníkům body propadají bez náhrady. Tiskové oddělení O2 nám své vyjádření poskytlo až po vyjití článku. Jeho znění najdete v rámečku. 

Jako náplast nabízí O2 roční mobilní internet zdarma. Tato nabídka ovšem nezohledňuje počet získaných Benefit bodů. Na druhou stranu platí, že firemní zákazníci byli oproti rezidentním přece jen trochu zvýhodněni. Mohli využívat výhodnější ceny za volání a další služby a dosáhli na odměny snadněji než jednotlivci.


Vyjádření tiskového oddělení Telefónica O2 ke zrušení programu O2 Benefit

Firemní zákazníci rozhodně nepřijdou o výhody, které jim plynuly ze sbírání bodů v Benefit programu. V rámci ukončení Benefit programu jsme se rozhodli nahradit nasbírané body produktovou nabídkou služeb s cílem přinést firemním zákazníkům možnost úspory nákladů a podpořit jejich podnikání. Nabídku jsme připravili dle konkrétního zůstatku Benefit bodů tak, aby za svoje Benefit body získal zákazník odpovídající odměnu v podobě služeb. 

Hodnota nabídky vybraných služeb zdarma, která byla všem firemním zákazníkům doručena osobním dopisem, je dokonce výhodnější než byla hodnota nasbíraných Benefit bodů, rozhodně na tom tedy netratí. I nadále pak budeme připravovat takové nabídky služeb, které budou firemním zákazníkům šetřit náklady a pomáhat jim v podnikání. Rozvíjet budeme samozřejmě i další loyalitní nabídky, jako je hardwarová banka, speciální ceny mobilních telefonů pro firemní zákazníky a tak podobně.